Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، این صنعت مهم دو سال پیش به علت ضعف مدیریت و مشکلات مالی با ظرفیت تولید ماهانه ۶ هزار تن شمش فولاد راکد و ۲۵۰ نیروی کار بدون دریافت حقوق و مزایای خود خانه نشین کرد تا اینکه بازسازی کارخانه فولاد یاسوج در واپسین روز‌های (اسفند) ۹۹ به همت دولت و با هدف تحقق شعار سال در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کارخانه راکد فولاد بویراحمد به همت سرمایه گذارغیر بومی از تملک سرمایه گذار بومی خارج و با حداقل ۲۵۰ نفر نیروی کار مستقیم در سه شیفت کاری وارد چرخه تولید کشور شد.
راه اندازی مجدد این کارخانه علاوه بر تامین مواد اولیه کارخانجات درمناطق مختلف کشور، جان دوباره به صنعت فولاد کشور داد.   جابریان مالک و مدیر عامل جدید این کارخانه گفت: تا کنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه این کارخانه شده و درحال حاضر با بازگشت ۲۵۰ نیروی کار به این کارخانه نه تنها تولیدرونق گرفت، بلکه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تامین این محصول خودکفا شد.
او با اشاره به اینکه روزانه ۲۳۰ تن شمش فولادی در این کارخانه تولید می‌شود، افزود: قرار است تا یک ما ه آینده با راه اندازی فاز جدید علاوه براینکه شمش‌های فولادی به محصول تبدیل می‌شود با رایزنی‌هایی که انجام شده، محصولات این کارخانه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر و ارز آوری ایجاد کند.   جابریان گفت: فاز دوم تولید این کارخانه هم تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود که برای ۲۰۰ نفر دیگر شغل ایجاد می‌شود و ظرفیت تولید روزانه هم به ۴۰۰ تن در روز می‌رسد.      انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی کهگیلویه و بویراحمد چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،بعدازظهر ۶ اردیبهشت، ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور بازگردانده شدند.


دیگر خبرها

  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت