Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان خاندوزی  جمعه شب در جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس جمهوری بیان کرد: در حو.زه صادرات غیر نفتی تا 146 درصد رشد در استان داشته ایم .

و با اشاره به موقعیت مرزی استان اردبیل بیان کرد: فعال نبودن شفارت ایران در باکو طی  سال‌های گذشته در رکود صادرات استان اردبیل تاثیر گذار بوده است.

وی به تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: این منوضوع از مطالبات مردم استان بود که محقق شده و نقشه نهایی آن تهیه شده است و بزودی عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به سفر خود به شهرستان بیله سوار اشاره کرد و گفت: جاده ترانزیتی بیله وسار نامناسب است و نیاز به رسیدگی جدی دارد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در حوزه آب مشکلات این شهرستان مربوط به حوزه آب روستایی و عشایری است و در سال‌های اخیر وجود داشته و امسال تشدید شده است.

به گفته وی، مشکل جاده و تلفات سوانح رانندگی ، ضعف امکانات گمرکی نیز در این شهرستان وجود دارد و در زمینه تبدیل بخش جعفرآباد به شهرستان نیز جز مطالبات مردمی است.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات سفر استانی اردبیل پروندهٔ خبری اردبیل، مقصد هشتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات سفر استانی سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات سفر استانی اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حامد نصیرایی از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز این محور اصلاح شد.

وی گفت: برای این طرح بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه با اشاره به اینکه نگهداری و ارتقا ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است گفت:  تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال دارد. 

دیگر خبرها

  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه