Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سیداحسان خاندوزی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌جمهوری بیان کرد: در حوزه صادرات غیرنفتی تا ۱۴۶ درصد رشد در استان داشته‌ایم.

وی با اشاره به موقعیت مرزی استان اردبیل بیان کرد: فعال نبودن شفارت ایران در باکو طی سال‌های گذشته در رکود صادرات استان اردبیل تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: این موضوع از مطالبات مردم استان بود که محقق شده و نقشه نهایی آن تهیه شده است و بزودی عملیاتی می شود.

وی همچنین به سفر خود به شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: جاده ترانزیتی بیله‌سوار نامناسب است و نیاز به رسیدگی جدی دارد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در حوزه آب مشکلات این شهرستان مربوط به حوزه آب روستایی و عشایری است و در سال‌های اخیر وجود داشته و امسال تشدید شده است.

به گفته وی، مشکل جاده و تلفات سوانح رانندگی ، ضعف امکانات گمرکی نیز در این شهرستان وجود دارد و در زمینه تبدیل بخش جعفرآباد به شهرستان نیز جزو مطالبات مردمی است.

رئیس‌جمهوری روز جمعه در هشتمین سفر استانی خود میهمان مردم استان اردبیل بود. آیت‌الله ابراهیم رئیسی را در این سفر معاونان و تعدادی از وزرای دولت همراهی کردند.

سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل یک روزه بود.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات سفر استانی اردبیل پروندهٔ خبری اردبیل، مقصد هشتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات سفر استانی سید ابراهیم رییسی توسعه صادرات سفر استانی اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو گفت: ایران در زمینه تولید تجهیزات پزشکی توانمند است و ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی در ایران مشغول فعالیت هستند از این رو ایران می تواند این محصولات را به کشور‌های حوزه آفریقایی صادر کند.

دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو درباره صادرات تجهیزات پزشکی ایران به دیگر کشورها  افزود: هم اکنون تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه خاورمیانه، آسیا  حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه  تنظیم گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

آصف مهدوی گفت: تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال فن آوری ساخت تجهیزات و همچنین تأمین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های آفریقایی کمک کنند.

دیگر خبرها

  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل