Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های السد قطر و الریان در فینال امیر کاپ قطر(جام حذفی) در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار شد که شاگردان ژاوی در ضربات پنالتی پیروز و قهرمان شدند. در ضربات پنالتی شجاع خلیل زاده یک پنالتی هدر داد و جام را تقدیم ژاوی و شاگردانش کرد. نکته مهم، افتتاح استادیوم ۴۰ هزار نفری الثمامه یکی از ورزشگاه های میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که با حضور  امیر قطر به طور رسمی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه جام جهانی الثمامه یکی از ۸ ورزشگاهی است که برای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ طراحی و ساخته می شود و در نزدیکی فرودگاه بین المللی حمد قرار دارد. سازه ورزشگاه با الهام از کلاه سنتی عربی (عرقچین) طراحی شده است.

این ورزشگاه به همراه دیگر ورزشگاه هایی که قرار است میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر باشند، زیر ذره بین چندین سازمان حقوق بشری هستند و توسط آن ها محکوم شده اند. عفو بین الملل ادعا می کند که حدود ۱۵۰۰۰ کارگر مهاجر هنگام کار در شرایط نامناسب در محل های ساخت ورزشگاه قطر جان خود را از دست داده اند.

 تمیم بن حمد آل ثانی امیر فعلی قطر و  تعدادی از سفیران جام جهانی قطر نظیر ساموئل اتوئو، دی بوئر، کافو و… مهمانان ویژه این افتتاحیه بودند و در ورزشگاه حضور یافتند.

۲۵۷ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم