Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:59:53 GMT

یک امتیاز یاران علیپور پرید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۷۰۸

یک امتیاز یاران علیپور پرید

ماریتیمو علی‌رغم بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود مقابل ویتوریا گیمارش شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته نُهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی که علی علیپور را پس از دو هفته نیمکت‌نشینی دوباره در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۲:۴۵ جمعه شب با ویتوریا گیمارش رده هفتمی دیدار کرد.

 

یاران علیپور در دقیقه ۷۶ دروازه خود را باز شده دیدند، اما در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر رساندند و در آستانه کسب امتیاز قرار گرفتند که این مساوی هم از دست آنها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماریتیمو تنها یک دقیقه پس از زدن گل تساوی دروازه خود را باز شده دید تا دیدار خارج از خانه مقابل ویتوریا گیمارش را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کند و با ۷ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

 

تیم فوتبال ماریتیمیو در شرایطی نتوانست مقابل ویتوریا گیمارش به برتری برسد که در ۶ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال نیز در کسب پیروزی ناکام بود و چهار مساوی و دو شکست داشت و همچنین در دیدار اخیرش در جام حذفی نیز مغلوب شده بود.

 

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو در نُهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال که پس از دو مسابقه به ترکیب بازگشته بود، حضور ۹۰ دقیقه‌ای در دیدار برابر ویتوریا گیمارش داشت که نتوانست آمار دو گل زده‌اش در این فصل را بهبود ببخشد.

ماریتیمو علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو علی علیپور لیگ برتر پرتغال ویتوریا گیمارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد