Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:54:27 GMT

شجاعی بازی بزرگ را از دست داد!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۵۹۳۹

شجاعی بازی بزرگ را از دست داد!

علی شجاعی خیلی دوست داشت در بازی پرسپولیس و نساجی مقابل تیم سابقش بازی کند.

به گزارش برنا؛ علی شجاعی مصدوم است و طبق اعلام پزشکان از 4،5 روز دیگر می تواند با پرسپولیس تمرین کند به همین دلیل احتمال اینکه به بازی دوم تیمش مقابل نساجی در تهران برسد، خیلی کم است.

این بازیکن شمالی تلاش می‌کند تا از هفته سوم به ترکیب پرسپولیس برگردد اما به هر حال چون مدتی مصدوم بوده کارش سخت است و باید بتواند رضایت یحیی گل محمدی را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس بازیکنان مازندرانی زیادی از جمله فرشاد فرجی، رضا دهقانی، علی شجاعی، مهدی‌عبدی و... دارد که احتمالا از وجود چند نفر از آنها در بازی با نساجی مازندران استفاده خواهد کرد. این در حالی بود که  شجاعی به دلیل مصدومیت تیمش را در سفر به اهواز همراهی نکرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی نساجی پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس نساجی مصدوم علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)