Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دهمین دوره جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا گفت: در این دوره از جشنواره فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی در سیدنی، ملبورن، آدلاید، کانبرا، پرت، بریسبان، بایرون‌بی نمایش داده خواهد شد.

به گزارش برنا؛ امین پلنگی گفت: شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت  شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در سیدنی، مانع از آن شد که امسال افتتاحیه و اختتامیه، دهمین دوره جشنواره را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای دهمین دوره برنامه‌هایی ویژه در نظر گرفته بودیم، اما امکان برپایی مراسم افتتاحیه و اختتامیه را نداریم. به دلیل لزوم رعایت  شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزاری حضوری و میزبانی از میهمانان بین‌المللی را به سال بعد موکول کردیم.

پلنگی ادامه داد: امسال بیش از ۲۰۰ فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید، این میزان استقبال امیدوارکننده است، فیلمسازانی که آثارشان به دبیرخانه جشنواره رسیده، مطمئن باشند که برای سال آینده فیلمشان بررسی خواهد شد.

او گفت: با توجه به این که رسیدن به دهمین دوره در یک رویداد هنری، اتفاقی مبارک است، یک برنامه ویژه ترتیب دادیم و فیلم «قهرمان» (اصغر فرهادی) در سیدنی، ملبورن، آدلاید، کانبرا، پرت، بریسبان، بایرون‌بی نمایش داده خواهد شد.  

جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا با دبیری امین پلنگی در حوزه سینمای کوتاه، داستانی و مستند در استرالیا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس اصغر فرهادی جشنواره فیلم ویروس برنا فیلم قهرمان دهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه