Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت مستمر انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۶ قطعه ماهی رودخانه‌ای در زنجان به صورت غیر مجاز صید شده است، گفت: در این مدت هشت کبک به صورت غیر مجاز شکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شکار پنج رأس پستاندار در سال‌جاری خبر داد و گفت: از این تعداد دو سر خرگوش، یک رأس گزار، یک رأس کل و بز و یک رأس آهو بوده است.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه ۱۹ قطعه پرنده در سال‌جاری توسط صیادان شکار شده است، بیان کرد: ۱۸ قطعه سهره طلایی و یک قطعه بلدرچین در این ایام صید شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان افزود: در سال‌جاری دو مورد پرونده شروع به شکار در زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری پنج قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در زنجان کشف و ضبط شده است، بیان کرد: از این تعداد سه قبضه سلاح ته پر شکاری و دو قبضه برنو بوده است.

قلی‌زاده خاطر نشان کرد: در سال‌جاری ۶ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۷۵ مورد انواع ادوات شکاری کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت مورد پرونده آلودگی‌های زیست محیطی برای واحدهای تولیدی و صنعتی در زنجان تشکیل شده است، گفت: در این زمینه ۱۳ مورد اخطاریه زیست محیطی صادر شده است.

قلی‌زاده با اشاره بهت اینکه در سال‌جاری دو مورد پرونده تعلیف غیر مجاز دام در زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: در سال‌جاری ۷۲ هکتار از مناطق حفاظت شده زنجان در آتش سوخته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان گفت: در سال‌جاری هفت مورد پرونده قاچاق چوب در مناطق حفاظت شده سرخ‌آباد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تعداد متخلفان دستگیر شده در استان زنجان در سال‌جاری ۵۱ نفر بوده است، بیان کرد: تعداد ۳۶ پرونده برای این متخلفان تنظیم شده است.

قلی‌زاده با بیان اینکه از مجموع ۳۶ پرونده تشکیل شده هشت پرونده مختومه شده است، عنوان کرد: ۲۸ پرونده نیز در جریان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست زنجان دستگیری اسماعیل قلی زاده شکار غیر مجاز سال جاری تشکیل شده مورد پرونده قلی زاده غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست