Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قاسم جان بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به آخرین وضعیت پروتکل های بهداشتی و نحوه بازگشایی دانشگاه های کشور و موسسات آموزش عالی گفت: پس از جمع بندی تصمیم کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ درباره مدارس و ارائه نظرات، درباره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور نیز در کمیته بحث و بررسی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقریبا تصمیمی که در کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ درباره مدارس اعلام شود برای دانشگاه ها نیز شبیه خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به این موضوع که دانشگاه های کشور غیر علوم پزشکی که پروتکل بهداشتی واحد و شرایط واکسیناسیون واحدی ندارند، وضعیت بازگشت به آموزش حضوری چگونه خواهد بود، گفت: برای این موضوع باید مقاطع مختلف دانشگاه ها را اولویت بندی کنیم.

وی افزود: باید ابعاد موضوع خوابگاه ها، کلاس های عملی و میزان کلاس های حضوری در دانشگاه های مختلف بررسی شود و در کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ در این زمینه بحث و بررسی صورت گیرد و در نهایت تصمیم کمیته اعلام می شود.

کد خبر 5333871

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته علمی مقابله با کرونا قاسم جان بابایی سال تحصیلی جدید دانشگاه های ایران واکسیناسیون دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی آزمون کارشناسی ارشد دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان امور دانشجویان محمد مهدی طهرانچی دانشگاه های علوم پزشکی واکسیناسیون دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه ها کمیته علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور