Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ با نیسان پیکاپ در محور جلفا ـ خوی ۲سرنشین خودروی پژو۴۰۵ که زن ۳۱ساله و مرد ۳۴ساله بودند در دم جان باختند.

شادی نیا ادامه داد: در این حادثه همچنین ۳مرد ۲۳، ۲۴و۳۵ ساله مصدوم شدند و با اورژانس پایگاه‌های جلفا، سه راهی هادیشهر و منطقه آزاد به بیمارستان هادیشهر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت وقوع این حادثه در حال بررسی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن