Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، به گفته پت جلسینگر مدیر عامل اینتل، کمبود جهانی تراشه تداوم دارد و مدت طولانی تری مشکل ساز خواهد بود. انتظار می‌رود این کمبود حداقل تا سال ۲۰۲۳ پابرچا باشد. او گفت: ما اکنون در بدترین شرایط قرار داریم، اما هر سه ماه در سال آینده شرایط مان به تدریج بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد AMD رقیب اینتل انتظارات خوشبینانه تری داشته باشد، در حالی که مدیرعامل AMD لیزا سو، در کنفرانس کد ۲۰۲۱ اظهار داشت که اگرچه عرضه در آینده نزدیکT کم است، اما با ادامه تولید در سال ۲۰۲۲ بهتر می‌شود. اوضاع نه بلافاصله، اما با سطح شیب داری در سال آینده بهتر می‌شود. از سوی دیگر، انویدیا نیز در مورد مشکلات عرضه در سراسر ۲۰۲۲ برای کارت گرافیک‌های خود انتظار مشابهی داشت.

چشم انداز کمتر امیدوارانه اینتل در حالی است که این شرکت اعلام کرد که ۲ درصد از درآمد گروه Client Computing که تراشه‌های دسکتاپ و لپ تاپ خود را تولید می‌کند را کاهش داده است. به این معنی که شرکت‌های لپ تاپ قطعات کافی برای تولید ندارند. این الگویی است که قبلاً در گزارش‌های دیگر دیده بودیم، تحلیلگران قبلاً کمبود قطعات را به عنوان عامل اصلی در کند شدن فروش لپ تاپ معرفی کرده بودند.

بیشتر بخوانید

کارت گرافیک Radeon RX ۶۶۰۰ AMD عرضه شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود تراشه تراشه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده