Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی اسماعیل زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه جهادی در اجرای طرح سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی ۹ مهر ماه جاری وارد مه ولات شد و به روستاهای چنار، ازغند، عبدل آباد، گلستان، مهنه، علی آباد علیا و سفلی، دوغ آباد، سلطان آباد و شهر شادمهر در حوزه های عمرانی، پزشکی، سازندگی و فرهنگی خدمت رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:گروه جهادی دانشگاه امام حسین(ع) با همکاری پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به ۵۸۰  نفر در روستاها خدمات رایگان پزشکی از جمله واکسیناسیون، غربالگری شهروندان با طرح خانه به خانه و انجام تست سریع کرونا با شناسایی بیماران در منزل ارائه کردند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مه‌ولات گفت: ساخت خانه، حمام، سرویس بهداشتی، ایزوگام کاری، نقاشی منازل و مدارس به شکل رایگان از دیگر اقدامات این گروه جهادی در روستاهای مه ولات بود.

اسماعیل زاده افزود: محرومیت زدایی و زدودن فقر از اولویت های مهم سپاه پاسداران است و با توجه به این که از ابتدای امسال ۲ بار گروه های جهادی تهران خدمات رایگان به مناطق محروم مه ولات ارائه کردند طبق برنامه ریزی صورت گرفته و قول مساعد مسوولان دانشگاه امام حسین(ع) تهران، نهضت خدمت رسانی در این شهرستان ادامه دارد.  ‌

فیض آباد مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت حیدریه مه ولات گروه های جهادی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت حیدریه دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت حیدریه مه ولات گروه های جهادی تهران دانشگاه امام مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود