Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:17:52 GMT

هفته وحدت یادگار تمدن ساز امام راحل است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۶۳۱۷

هفته وحدت یادگار تمدن ساز امام راحل است

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی است که مسلمانان جهان اسلام بار دیگر به جبهه کفر و استکبار و جریان نفوذ و منافقین بفهمانند که با دسیسه، خدعه، حیله و نیرنگ نمی‌توانند امت پیامبر(ص) را دچار اختلاف کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امت واحده نبوی بزرگترین سد در برابر زیاده خواهی جریان استکبار بوده، امتی که دشمن شناس و لحظه شناس است و با تمسک به قرآن و عترت مسیر تمدنی خود را برای رسیدن به تمدن عظمی حضرت ولی عصر با قدرت طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امتی که سیره و سبک زندگی او سیره و سبک نبوی و سیره علوی است و وحدت اسلامی را یک اصل خدشه ناپذیر و تکلیف مقدس الهی می شمارد.

دیلمی ادامه داد: امتی که هرگز با جریان کفر و استکبار دست رفاقت و دوستی نمی‌دهد و اسرائیل و رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی و یک جرثومه فساد در منطقه و حذف آن را هدف اصلی خود می داند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امتی که دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف شمرده و شهادت طلب و اهل گذشت، ایثار، همدلی و مواسات است.

وی اعلام کرد: هفته وحدت از یادگاران تمدن ساز امام راحل در مسیر انسجام اسلامی و بسط ارزش ها و سیره نبوی است.

دیلمی با بیان این که در استانی زندگی می کنیم که الگوی وحدت و انسجام اسلامی است، ادامه داد: امسال با همت تشکل های دینی، شبکه تبلیغی و همه دلدادگان گفتمان نبوی در مساجد و اماکن مذهبی با حفظ تمام دستورالعمل های بهداشتی، ستاد مردمی هفته وحدت بیش از ۳۰ عنوان برنامه اعم از همایش، نشست، گفتمان های معرفتی و بصیرتی، عصر شعر، مسابقات و برنامه متعدد با محوریت سیره نبوی و پرداختن به اهمیت و جایگاه وحدت اسلامی اجرا کرده و یا در حال اجرا است.

وی گفت: امیدواریم در مسیر تحقق تمدن اسلامی با تبعیت از اندیشه امامین انقلاب بیش از گذشته در راستای تشکیل امت واحده اسلامی ثابت قدم باشیم.

کد خبر 5333916

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هفته وحدت رضا دیلمی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا رئیس جمهور هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان