Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@15:58:35 GMT

سرقت از سالمندان مقابل عابر بانک

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۶۴۳۵

سرقت از سالمندان مقابل عابر بانک

مرد شرور که با تهدید چاقو از زنان و مردان سالخورده سرقت می‌کرد از سوی پلیس شهرری دستگیر شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، نیمه مهرماه امسال زن سالخورده ای به پلیس آگاهی شهرستان ری مراجعه و اعلام کرد که در حین استفاده از دستگاه خودپرداز بانک ، ناگهان مردی با تهدید سلاح سرد رمز کارتش را گرفته و موجودی حساب را به کارتی دیگر منتقل کرده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دوست‌علی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این‌باره گفت:‌ با توجه به نوع گزارش دریافتی ،رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه مأموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و مشخص شد سرقتی مشابه از فرد سالخورده دیگری  رخ داده است که با توجه به شباهت هر دو موضوع این احتمال که هر دو سرقت از سوی یک فرد رخ داده باشد، قوت گرفت. با پیگیری‌های پلیس برای یافتن ردی از صاحب کارتی که مبالغ به آن واریز شده بود، مشخص شد که کارت مذکور متعلق به فردی کارتن خواب است و این کارت به‌ نام این فرد صادر شده اما به سارق اجاره داده شده است.  سرانجام مأموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی هویت متهم اصلی را شناسایی کرده و با کسب مجوز از مقام قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند . این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به سرقت از 25 زن و مرد سالخورده اعتراف کرد و گفت که با شناسایی افراد سالخورده و تنها در مقابل دستگاه‌های عابر بانک به آنان نزدیک شده و در فرصتی مناسب با تهدید چاقو رمز کارت آنان را گرفته و موجودی حساب را به کارت اجاره‌ای واریز کرده است. تحقیقات برای یافتن دیگر مالباختگان احتمالی در حال انجام است و متهم  در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام