Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:03:34 GMT

جوایز فیتنس همچنان روی هوا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۶۴۴۳

جوایز فیتنس همچنان روی هوا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی مسابقات فیتنس از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد که در راستای این مسابقات سرپرست کمیته استعفا داد و در نهایت همین سرپرست مستعفی به قول خود عمل نکرد وجوایز نقدی را به ورزشکاران پرداخت نکرد.

به همین منظور مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی درباره استعفای سرپرست کمیته فیتنس و جوایز ارائه نشده گفت: ازابتدای سال که مسابقه کشوری فیتنس را داشتیم قراربود به نفرات نخست جایزه نقدی داده شود واین جایزه نقدی را سرپرست کمیته فیتنس اعلام کرده بود که تاکنون متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی درپاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره استعفای سرپرست کمیته فیتنس گفت: وی در روز مسابقات فیتنس چلنج دقیقا زمانی که حضورشان الزامی بود ابتدا استعفای تصویری و سپس استعفای مکتوب و رسمی خود را ارائه کرد که همین عدم حضور تعویق در زمان اجرای رقابت اولین فرصت آنتن زنده سیمای جمهوری اسلامی را که با سختی‌های فراوان رایزنی‌های فدراسیون صورت گرفته بود و اولین گزارش تلویزیونی زنده تاریخ رقابت‌های مربوط به فدراسیون بدنسازی بود را گرفت. رقابت‌ها با ۶ ساعت تعویق انجام شد که جا دارد ازمخاطبان وشرکت کنندگان به دلیل اتفاق رخ داده پوزش بخواهیم.

او افزود: به هر ترتیب این کمیته که زیر نظر انجمن بدنسازی و روش‌های نوین فدراسیون است باید با پیشنهاد ناصرامیری مسؤل انجمن وموافقت نصیرزاده ریاست فدراسیون بزودی یک نفر را معرفی کند تا هم تکلیف این رشته پرمخاطب مشخص شود هم ماجرای جوایز نقدی قهرمانان اولین دوره مسابقات کشوری که کماکان منتظر دریافت جوایزنقدی هستند مشخص شود.

بیشتر بخوانید

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با سفیر نروژ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اخبار ورزشی فدراسیون بدنسازی سرپرست کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد