Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران و مدال آوران شهرستان مهاباد در سالن اجلاس ادارە ورزش و جوانان برگزار شد.

طاهر جنگلی مسئول کمسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت: جمعیت جوان و فعال یک شهر می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه را رقم بزند و از این حیث شهرستان مهاباد شرایط مطلوبی دارد، موفقیت ورزشکاران این خطه نشان می‌دهد که ظرفیت و توانمندی‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و از لحاظ علم و فناوری هم در جایگاه بالایی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود نشاط در بین شهروندان نقش مهمی است، افزایش نشاط اجتماعی از نیاز‌های شهرستان است که می‌توان با گسترش ورزش بخصوص در بین خانواده‌ها این شور و نشاط را در دل مردم قرار داد.

جنگلی تصریح کرد: در حوزه سلامت، ورزش یکی از آیتم‌های سلامت جسم و روح است بنابراین اهمیت دادن به آن باید از اولویت‌ها باشد.

وی به اهمیت بهبود سرانه ورزشی اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی در این شهرستان به‌صورت جزیی‌تر در شهر‌های همجوار ارزیابی شده و بر مبنای آن افزایش سرانه انجام خواهد شد تا به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از ورزشکاران و مدال آوران و خانوادە آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی تجلیل از مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند