Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های اتحادیه بسکتبال ملی آمریکا NBA، کلیولند کاوالیرز به مصاف شارلوت هورنتس رفت که این دیدار با برتری ۱۲۳ بر ۱۱۲ شارلوت به پایان رسید. مایلز بریجز با کسب ۳۰ امتیاز بهترین بازیکن شارلوت و کالین سکستن با ۳۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن کلیولند در این بازی بود.

همینطور در یکی از حساس ترین دیدارهای برگزار شده در کنفرانس شرق، بروکلین نتس توانست که اولین پیروزی فصل خود را پس از شکست در بازی نخست برابر میلواکی، با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۹ مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین دورنت با ۲۹ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل ضمن ثبت تریپل دبل، توانست مهم ترین گام را در راه پیروزی نخست تیمش در فصل جاری بردارد؛ همینطور ۲۳ امتیاز لمارکوس آلدریج از روی نیمکت بروکلین، از نکات جالب توجه در این دیدار بود. در طرف مقابل هم توبایس هریس توانست که با ۲۳ امتیاز، مهم ترین نقش را در امتیازات تیمش داشته باشد.

با این حال، لس آنجلس لیکرز، قهرمان دو فصل پیش NBA که روندی غیرعادی از شکست ها را پشت سر می گذارد، در دیدار بامداد امروز خود برابر فینیکس هم با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۵ شکست خورد؛ عملکرد بسیار خوب پال، بوکر و بریجیز که به ترتیب ۲۳، ۲۲ و ۲۱ امتیاز به دست آوردند، مهم ترین فاکتور پیروزی فینیکس بود و در لیکرز نیز مطابق انتظار، لبران جیمز با ۲۵ و آنتونی دیویس با ۲۲ امتیاز بهترین بازیکنان این تیم بودند.البته راسل وستبروک نیز با ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل نتوانست به اولین تریپل دابل خود با پیراهن لیکرز برسد.

در سایر بازی های امروز، نتایج زیر به دست آمده است: نیویورک نیکس ۱۲۱ ۹۶ اورلاندو مجیک واشنگتون ویزارد ۱۳۵ ۱۳۴ ایندیانا پیسرز بوستون سلتیکس ۸۳ ۱۱۵ تورنتو رپتورز شیکاگو بولز ۱۲۸ ۱۱۲ نیو اورلانز پلیکانز هیوستون راکتس ۱۲۴ ۹۱ اوکلاهوماسیتی تاندر دنور ناگتس ۱۰۲ ۹۶ سن آنتونیو اسپرز ساکرامنتو کینگز ۱۰۱ ۱۱۰ یوتا جاز

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد