Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شب گذشته در پی وقوع حادثه رانندگی در کمربندی سلطان آباد شیراز، شاهدان این حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و ضمن ارائه اطلاعات به پاسخگوی سامانه، درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان را به محل حادثه واقع در کمربندی سلطان آباد شیراز رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر بزرگراه درحال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

شدت تصادف به قدری بود که قسمت جلوی خودرو پراید تا وسط اتاقک آن کاملا متلاشی شد و راننده و سرنشین آن که خانم و آقایی حدودا ۲۵ ساله بودند در میان آهن پاره های خودرو گرفتارشدند.

باتوجه به وخیم بودن حال سرنشینان خودرو سواری، آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله همزمان با ایمن کردن محل حادثه، به یاری این افراد شتافتند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را از میان اتاقک متلاشی شده، بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه فوت هر دو نفر در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه رانندگی، مورد تائید قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: سلطان آباد شیراز تصادف مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر