Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@17:05:27 GMT

تلویزیون هوشمند ردمی Smart TV X 2022 معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۷۱۶۶

تلویزیون هوشمند ردمی Smart TV X 2022 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ردمی اخیرا از تلویزیون هوشمند خود به نام Smart TV X 2022 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون هوشمند ردمی Smart TV X 2022 در دو اندازه ۶۵ و ۵۵ اینچی عرضه می‌شود، هر دو نسخه دارای رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ با کیفیت 4K است و بدنه آن فلزی است. این مدل تلویزیون هوشمند دارای بلندگوهای داخلی با کیفیت مناسب است و از فناوری‌هایی مانند Dolby Audio، صدای DTS و میکروفون‌های دور میدان برای کنترل صدا پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ردمی تیزر تبلیغاتی این سری جدید تلویزیون هوشمند را منتشر کرده است که نشان می‌دهد از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. تلویزیون هوشمند ردمی Smart TV X 2022 به پردازنده MediaTek MTK 9650 مجهز شده است و دارای سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. تراشه به کار رفته در این تلویزیون با GPU Mali-G52 2EE MC1 همراه شده است.

محصول جدید شرکت ردمی دارای دو پورت HDMI 2.0، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت AV و دو عدد USB است. قیمت نسخه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی تلویزیون هوشمند ردمی Smart TV X 2022 به ترتیب ۴۲۲ و ۵۴۷ دلار ارزیابی شده است. این محصول ۳۱ اکتبر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 530614

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین علم و فناوری تلویزیون هوشمند گجت های جدید گجت گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در محفل شهادت امام صادق در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امام دارای عصمت ذاتی و بدون کوچکترین معصیت، حتی فعل مکروه می باشد که این شان و منزلت از پیامبران رسالت و نبوت هم والا تر است به ویژه امام صادق(ع) که دارای 14هزار شاگرد بودند.

سه چیز باعث حقیقت بندگی می‌شود

وی افزود: امام صادق(ع) مقام عبودیت را در پاسخ به فرد بصری این گونه بیان می کند؛ سه چیز باعث حقیقت بندگی می شود، اول بنده بداند که نسبت به نعمات خدا مالکیت ندارد، دوم بنده دنبال نتیجه و تدبیر امورات خود نباشد زیرا سرانجام کارها را خداوند مشخص می کند و سوم آنکه تمام همّ و غم بنده باید رضایت خدا باشد.

استاد حوزه ادامه داد: دانستن عدم مالکیت باعث انفاق بیشتر و عدم وابستگی به دنیا می شود، سپردن نتیجه امور باعث افزایش ایمان و توکل بر خدا خواهد شد و در نظر گرفتن رضایت خداوند باعث می شود که بنده نسبت به سخن مردم بی توجه باشد و به اخلاص نزدیک تر شود که این موارد اولین درجه افراد متقین است.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره