Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور کردن رتبه استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک، دادرسی الکترونیک، مرخصی و راهکار‌های تعلیق اجرای مجازات را مثبت ارزیابی کرد. خبرگزاری میزان - حمدالهی مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور در نشستی با مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری به بیان شاخصه‌های مجازات جایگزین حبس در سیستم عدالت کیفری پرداخت و با مطلوب ارزیابی کردن رتبه استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک، دادرسی الکترونیک، مرخصی و راهکار‌های تعلیق اجرای مجازات ارتقاء این شاخصه‌ها را نیازمند همدلی و تعامل مسئولان دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل زندان‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: عدالت، مبارزه با فساد و ترویج سبک نوین زندگی ایرانی اسلامی در جامعه، بدون آسیب اجتماعی از مهم‌ترین وظایف ماست.   بیشتر بخوانید: تاکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های معوق در دادگستری شهرستان ملکشاهی استان ایلام حمدالهی با تأکید بر اهتمام مسئولان قضایی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، بازپروری و توانمندسازی زندانیان برای بازگشت به جامعه را از اهداف سازمان زندان‌ها برشمرد.

مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور خاطرنشان کرد: اصلاح یک زندانی و آماده‌سازی وی برای بازگشت به آغوش خانواده، تلاش برای فراهم ساختن جامعه‌ای به دور از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

در این نشست احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان اداره زندان‌های این استان اظهار کرد: در راستای کاستن از فاصله میان مددجویان و مراجع قضایی، بازدید قضات از زندان‌ها به صورت گسترده و مستمر صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به سند تحول قضایی گفت: دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات زندانیان در تعاملی هدفمند، از همه ظرفیت‌های خود استفاده کرده و با روحیه‌ای جهادی و انقلابی برای اجرای سیاست‌های تحول گرایانه قوه قضاییه گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادرسی الکترونیک دادگستری چهارمحال و بختیاری سازمان زندان ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادرسی الکترونیک دادگستری چهارمحال و بختیاری سازمان زندان ها استان چهارمحال و بختیاری دادرسی الکترونیک سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم که مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت و آبادانی روستاها گام بردارد، جهاد آبرسانی در ۱۰ هزار روستا در کشور آغاز و این مهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستای کهن‌دژ افزود: بهسازی و محوطه‌سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ و همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کارهایی است که در محل آبگیر انجام شده.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای یک هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون‌سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و… دانست.

کریمی عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تأمین آب شرب اهالی روستای کهن‌دژ اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روستای کهن‌دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود ۱۰۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 6089482

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری