Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@22:48:32 GMT

پیکه: فاتی هم سطح مسی نیست

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۷۷۰۳

پیکه: فاتی هم سطح مسی نیست

جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا در خصوص دیدار با رئال مادرید صحبت هایی مطرح کرده و معتقد است آن ها باید لوس بلانکوس را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا شب - یکشنبه ۲ آبان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از هفته دهم لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ و با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یکی از نکات امیدوار کننده که ال کلاسیکو را جذاب می‌کند پر شدن ورزشگاه نیوکمپ برای اولین بار بعد از شیوع بیماری کرونا است. تمام ۱۰۰ هزار بلیط این بازی توسط مقامات کاتالان به فروش رفته است.

در آستانه‌ی این بازی، جرارد پی که مدافع قد بلند آبی اناری‌ها که همیشه کری خوانی‌ها و درگیری‌های او برای ریالی ها همراه با حاشیه بوده؛ راجع به این مسابقه صحبت‌هایی را انجام داده است.

پی که گفت: الکلاسیکو فراتر از یک بازی معمولی است و بردن الکلاسیکو به شما قدرت، شجاعت و اعتماد به نفس می‌دهد. اگر ما مادرید را شکست دهیم، می‌توانیم برای لیگ رقابت کنیم.

مدافع بارسا در خصوص اینکه ️آیا رئال مادرید شانس اول برد است؟ اظهار کرد: در الکلاسیکو هیچ تیمی شانس اول برد نیست، هر دو تیم مرحله بحرانی را پشت سر گذاشتند و با فرم خوبی به الکلاسیکو رسیدند.

پی که درمورد آنسو ️فاتی بازیکن جوان تیمش هم گفت: باشگاه‌هایی مانند بارسا و مادرید همیشه به بازیکن تعیین کننده متکی هستند، به خصوص پس از خروج لئو مسی. اما ما باید با یک بازیکن ۱۸ ساله واقع بین باشیم که نمی‌تواند مسئولیت آن را بر عهده گیرد. این خوب نیست.

بازیکن بارسا در خصوص کریم بنزما مهاجم رئال مادرید هم خاطر نشان کرد: بنزما هنگام خروج رونالدو فضای بیشتری در اختیار دارد، کریم همیشه نشان داده است که فراتر از یک گلزن است زیرا بازیکنی است که پاس می‌دهد و فضاها را باز می‌کند. طی سالهای گذشته شخصیت زیادی به دست آورده است. مواجهه با آن سرگرم کننده است.

این مدافع در خصوص اینکه ️آیا آلبا مدافع چپ بارسا فردا بازی می‌کند؟ هم تصریح کرد: جوردی در دفاع و حمله چیزهای زیادی به ما می‌دهد و ما هیچکس را نداریم که جایگزین او شود، امیدوارم او بازی کند. خوشبین هستم.

کد خبر 530638

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جرارد پیکه تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا بازیکن فوتبال فوتبال اروپا لالیگا لیونل مسی آنسو فاتی رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید ال کلاسیکو اسپانیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تاریخ ۸ مه در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.

دو تیم در شرایط متفاوتی هستند. رئال مادرید به تازگی قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده است و در سمت دیگر بایرن مونیخ کورس قهرمانی را به بایر لورکوزن باخته و پس از ۱۲ سال در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

با این حال هر دو برای یک هدف می‌جنگند. بایرن به دنبال فرار از یک فصل ناموفق قهرمانی چمپیونزلیگ را می‌خواهد و در سمت دیگر رئال مادرید خواهان تکمیل فصل فوق‌العاده‌اش با چمپیونزلیگ پانزدهم است.

در دیدار رفت در مونیخ که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، هر دو تیم موقعیت‌هایی را از دست دادند. سهم باواریایی‌ها در این فرصت‌های از دست‌رفته بیشتر بود، در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود بایرن دنبال می‌شد، آنها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و نتوانستند اختلاف را بیشتر کنند و درنهایت گل مساوی را دریافت کردند.

مانوئل‌ نویر در گفت‌وگویی کوتاه با موندو دپورتیوو مدعی شد که آنها مستحق پیروزی در دیدار رفت بودند و حالا در بازی برگشت باید بی‌رحم‌تر ظاهر شوند تا به فینال صعود کنند.

او گفت: «این یک بازی بسیار مهم است. ما تا اینجا خوب کار نکرده‌ایم و فصل ما به لیگ قهرمانان بستگی دارد. اگر بتوانیم رئال را ببریم و سپس در ومبلی قهرمان شویم، با تمام ناکامی‌ها فصل را خوب به پایان می‌رسانیم و کمی از ناراحتی‌ها را کم می‌کنیم.

ما در بازی رفت می‌توانستیم پیروز شویم و الان با برد به آنجا برویم اما چند موقعیت مناسب را از دست دادیم. حالا هم کاملا توانایی شکست رئال را داریم و برای این کار فقط باید در مادرید از خود غریزه یک قاتل را نشان دهیم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • احساساتی شدن خوسلو پس از سوت پایان بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ / فیلم
  • رئال مادرید به سوی پانزدهمین جام/دست نیفتادنی‌تر از همیشه
  • گزارش زنده: رئال مادرید 0-0 بایرن
  • رئالی‌ها با بایرن بازی دارند، مسی را فحش می‌دهند!‏
  • فن‌نیستلروی: به شوق بازی در جام‌جهانی از رئال مادرید رفتم
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!