Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال با سه گل استون ویلا را شکست داد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/8/1؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

فولاد 1-3 پرسپولیس؛ یک نیمه ناامید کننده، یک نیمه قهرمانانه

پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ رضا اسدی، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر برای پرسپولیس گلزنی کردند و لوسیانو پریرا نیز تک گل فولاد را به ثمر رساند.

این بازی در نیمه اول به شدت کسل کننده و بی موقعیت بود اما در نیمه دوم دو تیم 4 گل زدند و دیدار تماشایی را به نمایش گذاشتند. با این نتیجه پرسپولیس 3 امتیازی شد و فولاد بدون امتیاز کار خود را آغاز کرد.

احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس قطعی شد

غروب چهارشنبه برای اولین بار این خبر به گوش رسید که مجلس قصد احضار رئیس فدراسیون فوتبال را دارد و حالا یک نماینده مجلس این خبر را تایید کرده است.

به گزارش طرفداری، در پی توافق ابهام آمیز فدراسیون فوتبال با یک شرکت هنگ کنگی که مشکوک به روابط با دولت تل‌آویو است و ریشه اسرائیلی دارد، اخباری پیرامون احضار شهاب عزیزی خادم به مجلس به گوش می رسید. عصر چهارشنبه یک خبرنگار ورزشی از قول احسان قاضی‌زاده هاشمی توییت کرد بعد از تعطیلات مجلس شهاب عزیزی خادم احضار می شود تا پاسخگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی خود باشد اما همان شب در برنامه ورزشگاه، احمد راستینه دیگر نماینده مجلس تاکید کرد وزارت ورزش باید پاسخگوی این اتفاق باشد و مجلس از طریق بخش حقوقی وزارت ورزش ماجرا را پیش خواهد برد و البته از رئیس فدراسیون فوتبال هم توضیح می خواهد.

 حالا سردار کوثری یکی دیگر از نمایندگان مجلس اعلام کرده شهاب عزیزی خادم برای پاسخگویی درباره شائبه ایجاد شده در مورد قرارداد تجهیزات کمک داور ویدیویی با شرکت مشکوک هنگ‌کنگی به مجلس احضار شده است. محمد زارعی خبرنگار ورزشی این خبر را توییت کرد و دقایقی بعد امیرحسین بابازاده مجری ورزشی رادیو نیز در برنامه رادیویی تاکید کرد در گفتگویی که با سردار کوثری نماینده مجلس داشته، این نماینده از احضار رئیس فدراسیون فوتبال خبر داده است.

آذری جهرمی: مدیرعاملی من در پرسپولیس صحت ندارد

آذری جهرمی شایعه مدیرعاملی اش در پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش طرفداری، آذری جهرمی درباره خبر یک رسانه و در پاسخ به سوالات مکرر هواداران در خصوص مدیرعاملی اش متنی را منتشر کرده که به شرح زیر است:

نکته اول: مذاکره و یا حتی پیشنهادی برای حضورم در فوتبال، مطرح نشده است.

نکته دوم: مدیریت در فوتبال یک امر تخصصی است. هم علم خاص خودش را نیاز دارد و هم تجربه. بنده از تجربه این کار مهم بهره‌ای نبرده‌ام.

و آخر اینکه برای بنده همان عنوان هواداری پرسپولیس، افتخار بزرگی است

پرسپولیس - کی روش استنلی؛ توافقی صورت نگرفته است

باشگاه پرسپولیس توافق تازه ای با کی روش استنلی نداشته است.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر در حالی برخی سایت های خبری از توافق کامل باشگاه پرسپولیس با کی روش استنلی خبر داده اند که این مذاکرات به همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی برگشته و خلاف اخبار جدید منتشر شده، هیچ مذاکره یا توافقی با کی روش استنلی صورت نگرفته است. 

این درحالی است که مجید صدری هنوز موفق به پرداخت بدهی کالدرون نشده است و سرخ پوشان ابتدا باید این چالش را حل کنند.

آرسنال 3-1 استون ویلا؛ شب زیبایی که اسمیت رو و اوبا خلق کردند

آرسنال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، میزبان استون ویلا بود. اسمیت رو و اوبامیانگ در این بازی هر کدام یک گل زدند و یک پاس گل ارسال کردند تا بیش از 50 هزار هوادار آرسنالی، خوشحال از استادیوم خارج شوند. 

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

گل دقیقه ۶۸ آیمریک لاپورت برای پیروزی یاران رونالدو کافی بود.

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و رتبه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با ۸۰ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم