Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در همایش ستاد استانی نهضت پیشرفت زنان با بیان اینکه دشمن، خانواده ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده است و با توطئه تزلزل بنیان خانواده مواجه هستیم، اظهار کرد: همه باید برای استحکام بنیان خانواده تلاش کنیم و اجازه ندهیم و آگاه باشیم که دشمن به بنیان مهم خانواده صدمه وارد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها هویت اصیل زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند، افزود: متأسفانه شاهد افزایش نرخ رشد طلاق در جامعه هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن دوست دارد که ایران مادران و زنان بی هویت داشته باشد، گفت: شبکه‌های متعدد خارجی با تولید انواع فیلم‌ها و سریال‌های خانوادگی که در آن خیانت به خانواده موج می‌زند، تا مادران و زنان ایرانی هویت فرهنگی خود را از دست بدهند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن برای اینکه هویت زنان را از بین ببرد بحث برتری جسمی و جنسی زن را به راه انداخته است، اظهار کرد: مردان تاریخ ساز عالم از زنانی پاک و در محیط‌هایی عفیف به دنیا آمده‌اند.

وی، ادامه داد: زنان می‌توانند با قدرت ملکوتی خود بزرگانی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند و یکی از آن بزرگان سردار دل‌ها سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه زنان دارای جایگاه با اهمیت در دین مقدس اسلام هستند، افزود: دشمن با به راه انداختند جنگ فرهنگی در حال توطئه است و نهضت پیشرفت زنان باید جدی گرفته شود و از ضروریات جامعه روز ما است.

وی با بیان اینکه تمدن شهوت پرست غربی نمی‌تواند تحمل کند که زن و مادر ایرانی پیشرفت کند، گفت: نقش زنان در تمدن الهی و اسلامی همواره در سخنان حضرت امام خمینی (ره) به زیباترین شکل ممکن بیان شده است که مرد از دامن زن به معراج می‌رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه برای حفظ هویت زنان باید شبکه و جمع مومنانه شکل بگیرد، اظهار کرد: انتظاری که از واحد خواهران می‌رود این است که خواهران مومنه را شناسایی کرده و از ظرفیت آنان در راه گسترش دین مقدس اسلام و نهضت دینی بهره برد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه استان گیلان پیرترین استان کشور است و زنان مومنه باید در این استان برای گسترش و رشد جمعیت نقش آفرینی کنند. گفت: متأسفانه در نرخ رشد جمعیت استان گیلان با کاهشی قابل توجه در رتبه اول قرار داشته و باید به این موضوع توجه جدی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تصریح کرد: فرزند آوری از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه اساسی شود زیرا زوجین باید فرزندان صالح و سالم داشته باشند.

کد خبر 5334070

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان زنان فرزند آوری ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها گرگان کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا رئیس جمهور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته تهدید شدن خانواده آنخل ‏دی‌ماریا در آرژانتین به سرخط خبرهای این کشور راه یافته است. ‏امروز پای وزیر امنیت این کشور به ماجرای دی‌ماریا باز شد و او ‏تهدیدها علیه ستاره فوتبال این کشور را تروریستی توصیف کرد. ‏

ماجرا از زمانی آغاز شد که آنخل دی‌ماریا اعلام کرد به تیم روزاریو ‏سنترال نخواهد پیوست. بعد از آن بود که رسانه‌های آرژانتین اعلام ‏کردند خانواده این ستاره تهدیدهایی جدی دریافت کرده و به قتل ‏تهدید شده‌اند. ‏

وزیر امنیت آرژانتین امروز در این باره توضیحاتی داد و گفت:" من چند ‏بار با پدر دی‌ماریا صحبت کردم. آنها خیلی ترسیده‌اند و من درک‌شان ‏می‌کنم. کسانی که این تهدیدها را می‌کنند از قصد افراد مشهور را ‏انتخاب می‌کنند. این تهدیدها به نظر من تروریستی است. تروریسمی ‏از طرف باندهای مواد مخدر". ‏

این وزیر آرژانتینی در ادامه صحبتهایش گفت:"امیدوارم تلاشهای ‏دولت برای سرکوب این گروه‌های تبه‌کار به نرمال شدن فضای کشور ‏منجر شود. ما در چهار ماه اخیر موفق شدیم نرخ قتل را پنجاه درصد ‏کاهش بدهیم. اوضاع در روزاریو در حال بازگشت به شرایط عادی ‏است و من امیدوارم دی‌ماریا به شهرش برگردد".

دیگر خبرها

  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند