Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، دکتر فریبا برنایی، فرماندار شهرستان تفتان، صبح شنبه اول آبان ماه در سخنانی در پانزدهمین وبینار سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ضمن تبریک خجسته میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، پیامبر صلح و مهربانی و دوستی و تبریک به مناسبت هفته وحدت تصریح کرد: یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی -رحمة الله علیه- را که از اختلاف نظر در بین مسلمانان، یک وحدت زیبا و یک وحدت تجمیعی را ایجاد کردند گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: هم اکنون که به دلیل بیماری کرونا متاسفانه امکان تجمیع از اقصی نقاط دنیا در ایران میسر نیست و یا کمتر این امکان وجود دارد، در قالب فضای مجازی گرد هم جمع می شویم و با سخنان خود، پیام صلح و دوستی را به گوش یکدیگر می رسانیم و بیش از پیش قلب های ما در کنار هم خواهد بود و جامعه واحد و یکدست مسلمانی را در کشور خود رقم می زنیم.
 
فرماندار تفتان اظهار کرد: ایران اسلامی در رفتار و گفتار خود، پیام صلح و دوستی را در دنیا بیان کرده و در رفتار هم، مشخص است که همین هفته وحدت می تواند یک مثال کوچک و عینی باشد برای اینکه ایران همیشه علاقمند به صلح و دوستی و کنار هم بودن مسلمانان است.
 
برنایی تاکید کرد: دنیای اسلام یک دنیای قدرتمند و قوی است که می تواند روزی قوی تر و قدرتمندتر شود و کشورهای اسلامی می توانند یک جامعه واحد و یک وحدت کامل را در عمل نشان دهند. لذا همیشه باید سعی کنیم به دور از تنش ها و اختلاف نظرهای جزئی و به دور از منازعات، و یا هدف قرار دادن دین مبین اسلام یا کتاب آسمانی ما قرآن و یا پیامبر صلح و دوستی، در کنار هم باشیم و بتوانیم این دین را تقویت کنیم و بتوانیم دین اسلام را در دنیا نهادینه کنیم.
 
وی ادامه داد: ما اگر یکپارچه و با وحدت در کنار هم باشیم، قدرت دنیای اسلام بیشتر و بیشتر خواهد شد؛ اما دنیای غیر مسلمانان همیشه از این موضوع ترس و واهمه داشتند و این را، هم در سیاست هایشان و هم در گفتار و کردارشون می بینیم.
وی در پایان با تشبیه دنیای اسلام به یک ساختمان گفت: هر طبقه این ساختمان را اگر به یک کشور تشبیه کنیم، اگر در کنار هم و محکم و قوی و پابرجا باشیم، اسلام را قدرتمند می کنیم اما اگر در هر طبقه ای نقصانی ایجاد شود، قطعا بنای اسلام فرو خواهد ریخت و این به ضرر همه مسلمانان دنیا خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: کنفرانس1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم

به گزارش همشهری‌آنلاین، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار داشت: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آنها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

رضایی گفت: در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق و منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

رضایی در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 848390 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه محسن رضایی

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد