Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمن خادم از افتتاح پروژه گازرسانی به شهر ممبی شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: این پروژه ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاز به دورافتاده و صعب‌العبورترین منطقه این استان برده شده گفت: در پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک افزون بر ۱۰۰ روستا با ۴۰ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین در پروژه گازرسانی به منطقه دلی‌رچ شهرستان مارگون افزون بر ۳۰ روستا گازدار می‌شوند، گازرسانی امید را به مناطق روستایی استان تزریق کرده است.

این مسئول با بیان اینکه شرکت گاز جزء معدود اداراتی بوده که در این شرایط کارش تعطیل نشده، گفت: ۲۹ پروژه با اعتبار ۳۰۹ میلیارد تومان در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد گاز رئیسی پروژه گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران در گچساران، کهگیلویه و باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی کرمی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بارندگی‌ها در اغلب نقاط استان شروع شده‌است، هواشناسی برای امروز هشدار سطح نارنجی صادر کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها فردا از شدت بیشتری برخوردار است، افزود: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و گردشگرپذیر بودن استان، همچنین آغاز کوچ عشایر هواشناسی برای استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اوج بارش‌ها صبح پنج‌شنبه تا شب خواهد بود و اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم حضور در حاشیه رودخانه‌ها توصیه شده‌است، گفت: با توجه به مه غلیظ و کاهش دید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات برای جلوگیری از تصادفات را مدنظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شیلات تدابیر لازم را اتخاذ کند، تصریح کرد: این سامانه بارشی بیشتر جنوب و جنوب غربی استان و شهرهای گچساران، کهگیلویه، باشت و حتی مسیر بابامیدان به یاسوج را درگیر می‌کند.

کرمی با بیان اینکه در طول بارش‌ها دما کاهش نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوا امروز ۱۰ درجه بالای صفر است و فردا افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای جمعه تا شنبه به قوت خود باقی است، همچنین سه شنبه هفته آینده مجدداً سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

کد خبر 749797

دیگر خبرها

  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد