Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: خبر مهم در هم کوبیدن شدن پایگاه امریکا در سه محور کشورهای سوریه ، لبنان و عراق برای کشیدن دندان مار و ضرب شت به دشمن بود.

 وی تصریح کرد: این پایگاه مانع ایجاد ارتباط در دالان بلند با محور مقاومت بوده و دشمنان به ویژه امریکا از این محل سبب ایجاد ناامنی در منطقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام‌جمعه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: درهم کوبیدن این پایگاه نقطه زنی، شجاعت و قدرت محور مقاومت را ثابت کرده و سبب تغییر موازنه قدرت در منطقه شده است.
وی با اشاره به تهدیدهای گذشته وزیر ترکیه به کشور ایران بیان کرد: در دولت گذشته وزیر ترکیه ایران را در مرز قفقاز تهدید می کرد اما امروز با توجه به اقتدار دولت جدید و شجاعت و قدرت موشک زنی ایران، وی زبان تهدید خود را به زبان نرم تغییر داده و در ملاقات با وزیر کشور ابراز همکاری نموده است.
حجت‌الاسلام ترابی با بیان اینکه سرمایه گذاران خارجی مانند تنفس مصنوعی در یک کشور هستند گفت: کشورهایی مانند ترکیه که درامدشان از محل سرمایه گذاری خارجی و گردشگری تامین می شود با کوچکترین تغییر دچار ورشکستگی می شوند.
وی ادامه داد: این سرمایه گذاری ها هم آهو بوده و هم زالو و بمانند تنفس مصنوعی با خارج شدن‌سرمایه از کشور سبب سقوط اقتصادی خواهد شد.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به هفته تربیت بدنی خاطر نشان کرد: مهمترین عامل جریان دادن جهت گیری گفتمان انقلاب اسلامی وزارت ورزش و جوانان بوده و تا زمانی که تربیت انقلابی و انقلابی شدن در‌جوانان صورت نگیرد، تربیت بی معنا خواهد بود.
وی بیان کرد: ۷۰ درصد از افتخارات ورزشی در حوزه کسب مدال ها در کشور و جهان مربوط به استان گلستان توسط ورزشکاران گنبدی انجام می شود که این نشان دهنده تلاش مدیر  ورزش و جوانان شهرستان و استعدادهای ناب جوانان گنبدی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.
ترابی با اشاره به انتخاب استاندار جدید گلستان گفت: استاندار‌جدید بومی بوده و از خانواده شهدا است که علاوه بر پزشک بودن دارای دکترای مدیریت بوده و امید داریم با این ویژگی ها مدیریت راهبردی و ممتازی را در استان داشته باشند.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان مدیریت راهبردی ترکیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان با اشاره به ظلم‌ها و مصائبی که ائمه اطهار (ع) گفت: همه این مصائب به خاطر این بود که امامان معصوم دنبال حاکمیت الهی بودند.

وی گفت: اگر امروز هم استکبار جهانی با ایران و جبهه مقاومت دشمنی دارد به خاطر همین نگاه است، چون جمهوری اسلامی ایران معادلات استکبار را به هم زده و ریاست آنها را نمی‌پذیرد.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به سالروز وضع تحریم‌های اقتصادی و خروج آمریکا از برجام گفت: خوی آمریکا خوی استکباری خوی خودخواهی و قدرت طلبی و زور گویی است و جمهوری اسلامی حاضر نیست از ارزش‌های انقلابی و ملی خود حتی یک گام عقب نشینی کند و از تهدیدهای آنان هم نمی‌هراسد و سیاست خارجه خود را بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت قرار داده است.

وی عملیات وعده صادق را در راستای اصول دوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: نوع برخورد و مواجهه مقامات اروپایی و آمریکایی با تجمعات به حق دانشجویان معترض به جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه نشان از پوچ بودن ادعاهای غرب در دفاع از کرامت انسانی و حقوق بشر دارد.

موسوی با تقدیر از معلمان گفت: معلمان، جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند، نقش معلم در نظام اسلامی نقش ویژه و ممتازی است، معلمی شغل انبیا است و کار انبیا تعلیم و تربیت است. به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر بر نقش معاونت پرورشی در جلوگیری از ایجاد، رواج و شیوع آسیب‌های اخلاقی اجتماعی و تربیت نیروی انسانی و تبیین مصالح بنیادی کشور تاکید کردند.

وی گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم بهانه‌ای است برای تکریم مقام معلم، اما این تکریم باید همیشگی و در تمام عرصه‌ها باشد، جایگاه فرهنگی، اجتماعی، وضعیت معیشتی وشغلی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به پایین بودن سرانه آموزشی در بهارستان، مصوبه سفر ریاست جمهوری در ساخت ۱۰ باب مدرسه را در همین راستا دانسته و گفت: مسئولان مربوطه برای تحقق این مصوبه و تکمیل و راه اندازی مدارس و تجهیز و نوسازی امکانات مورد نیاز برای دانش آموزان تلاش مضاعف کنند.

کد خبر 6095701

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس