Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:16:37 GMT

واکنش رونالدو به خداحافظی ازفوتبال

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۸۱۷۵

واکنش رونالدو به خداحافظی ازفوتبال

کریس رونالدو مهاجم منچستر یونایتد معتقد است فعلا برای خداحافظی زود است و همچنان با قدرت ادامه می دهد. ناطقان: کریستیانو رونالدو در بازگشت به منچستر یونایتد عملکرد درخشانی داشته است و نشان داده که همچنان در اوج به سر می برد.

رونالدو بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و با گلی که در دقایق پایانی به آتالانتا زد زمینه ساز پیروزی یونایتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره این سوال که آیا همچنان به بازی کردن ادامه خواهد داد، گفت: چرا ادامه ندهم؟ فعلا زمان خداحافظی من فرا نرسیده است. من خودم باید این تصمیم را بگیرم. هر وقت احساس کنم که دیگر توان دویدن، گل زدن و تاثیر در بازی را ندارم کنار خواهم کشید. فعلا که مشکلی ندارم.
رونالدو درباره شرایط کنونی یونایتد گفت: منچستر یونایتد نیاز به زمان دارد. تیم در تابستان با سانچو، واران و من قرارداد امضا کرد و می خواهد با تفکرات جدیدی به میدان رود و به همین خاطر باید صبر کرد. باید از نظر ذهنی دچار تغییر شویم و به خود بقبولانیم که شایستگی کسب جام را داریم.به نظرم کسب جوایز فردی راحت تر از قهرمانی تیمی است.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: واکنش ، رونالدو ، فوتبال ، قدرت ، مهاجم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکنش رونالدو فوتبال قدرت مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم