Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مصطفی ساجدی سخنگوی هیات بوکس استان همدان  اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی به میزبانی کازرون برگزار شد و تیم پنج نفره نونهالان بوکس استان همدان موفق به کسب ۲ مدال نقره شد.

او اضافه کرد: محمد امین زوار در وزن ۳۷ کیلوگرم و حسین بختیاری در وزن ۶۴ کیلوگرم ۲ نشان ارزشمند نقره را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی هیات بوکس استان همدان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان محمد امین زوار توانست با شکست بوکسور‌های کردستان و سمنان راهی دیدار نهایی شود و با قبول شکست مقابل حریف لرستانی به نشان نقره رسید.

ساجدی افزود: همچنین حسین بختیاری دیگر ورزشکار استان همدان نیز در وزن ۶۴ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با برتری مقابل حریف قزوینی به مبارزه فینال رسید، اما با پذیرش شکست مقابل حریف مازندران در سکوی دوم قرار گرفت.

سخنگوی هیات بوکس همدان یادآور شد: درخشش این ۲ بوکسور همدانی باعث شد تا کادر فنی تیم ملی آن‌ها را به اردو آماده‌سازی دعوت کند.

مسئولیت هدایت تیم پنج نفره بوکس نونهالان استان همدان برعهده مسعود خزایی بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوکس ورزش و جوانان تیم ملی کسب مدال استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز