Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: جشنواره رسانه و عدالت به عنوان راهبردی فرهنگی در راستای پیشگیری از وقوع جرم، توسعه مطالبه گری قانونی، هوشمندانه و توسعه تعاملات قضایی و رسانه‌ای است. خبرگزاری میزان - دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از جشنواره رسانه و عدالت به عنوان راهبردی فرهنگی در راستای پیشگیری از وقوع جرم، توسعه مطالبه گری قانونی و هوشمندانه و توسعه تعاملات قضایی و رسانه‌ای یاد کرد و بیان داشت: برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت می‌تواند زمینه‌ای را فراهم آورد که این جشنواره ابتکاری در سال‌های بعد به صورت گسترده‌تر و با محوریت مطالبه گری رسانه‌ای از دستگاه قضایی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: استان کرمان با بهره مندی از ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای می‌تواند تحولات بزرگی را در عرصه قضایی و رسانه‌ای محقق سازد و برگزاری سومین جشنواره رسانه و عدالت نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.
وی حساس سازی بیشتر رسانه‌ها به موضوعات اجتماعی و قضایی، توسعه دانش حقوقی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم را رهاورد توسعه تعاملات قضایی و رسانه‌ای برشمرد و ادامه داد: در تمامی ادوار تاریخ، رسانه و قلم جزء جدایی ناپذیر از زندگی اجتماعی بوده و تحولات بزرگی بر این مبنا شکل گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد: موضوع اثربخشی رسانه‌ها به حدی بوده که جنگ‌های نوین امروز با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه انجام می‌شود و از این رو است که توان رسانه‌ای کشور‌ها را می‌توان از مولفه‌های اقتدار ملی آن‌ها دانست.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی که بر مبنای اصول اصلی انقلاب یعنی "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی " توانسته ضربه‌های سنگینی را بر پیکره استعمار وارد کند و قوه قضاییه نیز به عنوان یکی از مهمترین ارکان حاکمیت که توانسته در مبارزه با فساد اقدامات جهادی را به انجام برساند، امروز در مرکز توجه و تهاجم حملات رسانه‌ای دشمنان قرار دارند و از این رو است که توسعه توان رسانه‌ای کشور در مقابله با تهاجمات دشمنان امری ضروری و انکارناپذیر است.
وی قدر شناسی از فرهیختگان و اندیشه ورزانی که در عرصه اطلاع رسانی در سطوح مختلف بین الملی، ملی و استانی دلسوزانه قلم می‌زنند را از دیگر ابعاد سومین جشنواره رسانه و عدالت برشمرد و اظهارداشت: اصحاب رسانه در استان کرمان بسیار نجیب و همراه با دستگاه قضایی هستند و باید تلاش‌های آن‌ها قدر دانسته شود.   بیشتر بخوانید: رسانه‌ها مجری اصلی برگزاری سومین مرحله جشنواره رسانه و عدالت هستند   انتهای پیام/ برچسب ها: جشنواره عدلیه فرهنگ سازی پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره عدلیه فرهنگ سازی پیشگیری از وقوع جرم دستگاه قضایی کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان جشنواره رسانه و عدالت پیشگیری از وقوع جرم قضایی و رسانه ای مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند توسعه مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهاد‌ها تاکید کرد.

دکتر عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود استاندار مازندران امروز در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور ایشان از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی