Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی هنرپیشه، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به زمان کمی که داشتیم مدیرکل  ورزش و جوانان پای کار آمد و حاصل آن تایید این ورزشگاه برای انجام بازی های لیگ برتر بود.

وی ادامه داد: مشکل چمن ،رختکن ها، اتاق کنفرانس،اتاق داوران، اسکوربورد ورزشگاه حل شد و خوشحالیم از اینکه تیم فجر در شیراز میزبانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرپیشه اضافه کرد: اگر قرار بود تیم فجر در استان های همجوار بازی کند علاوه بر هزینه سفر بازیکنان می باید ۵۰ میلیون تومان هم بابت اجاره زمین پرداخت می کردند که هزینه زیادی روی دست این باشگاه می گذاشت.

رییس هیات فوتبال فارس بیان داش : باشگاه ها باید خودشان ورزشگاهی را که قرار است میزبانی کنند آماده سازند و وظیفه اداره کل ورزش و جوانان نبود که این کارانجام شود با این حال تمام مشکل ورزشگاه حافظیه حل شد تا آبرو داری شود.

خبرنگاران کارت واکسن به همراه داشته داشته باشند

رییس هیات فوتبال فارس همچنین گفت:‌ برای خبرنگارانی که کارت  ورود به ورزشگاه صادر شده باید هنگام  مراجعه به این مکان، کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند درغیر این صورت نمی توانند وارد ورزشگاه شوند زیرا این امر در دستور کار سازمان لیگ قرار گرفته است.

وی در مورد محل برگزاری بازیهای تیم قشقایی شیراز هم اظهار داشت: تیم قشقایی امروز( شنبه) در ورزشگاه بعثت آموزش و پرورش فارس به مصاف سایپا تهران می رود و قرار است زمانی که چمن ورزشگاه شهید دستغیب شیراز عوض شد بازی های تیم قشقایی در این ورزشگاه برگزار شود.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر جام خلیج فارس دوشنبه سوم آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 در لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

تیم های فجر سپاسی و هوادار تهران به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ دسته یک کشور تیم های تازه وارد دوره ۲۱ هستند و تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز هم با لیگ برتر خداحافظی کردند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز قشقایی شیراز باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز قشقایی شیراز باشگاه سایپا فجر سپاسی شیراز قشقایی شیراز باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی