Web Analytics Made Easy - Statcounter

غول نفت و گاز اکسون موبیل که زمانی سودآورترین شرکت آمریکا بود بعد از کلی اخراج کارمندان حالا برنامه ریزی کرده تا دو دفتر خود در منطقه هیوستون را به دلیل کاهش تعداد کارکنان تعطیل کند.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، قرار است کارکنان دفتر وودلند تگزاس به مقرر اصلی این شرکت در هیوستون منتقل شوند.

این تعطیلی ها از جمله برنامه های دارن وود، مدیر اجرایی اکسون موبیل است برای کاهش هزینه ها، در حالی که این شرکت روزگاری سودآورترین شرکت ایالات متحده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکسون موبیل می گوید می خواهد تیم خود در کنار هم نگه دارد و در هیوستون یک جا جمع کند.

سال گذشته اکسون موبیل اولین برنامه بزرگ اخراج کارکنان خود را با برکناری 1900 کارمند در ایالات متحده کاهش داد. این برنامه بخشی از کاهش 15 درصدی تعداد کارکنان این شرکت بود.

بعدها بعد از دو سری بررسی های انجام شده به گفته منابع آگاه این شرکت باز هم از تعداد کارکنان خود کاست.

اکسون موبیل در بیانیه ای گفته است فرایند ارزیابی فعلی برای اخراج کارکنان نیست. این یک فرایند سالانه برای بهبود کارهای اجرایی است.

قرارداد اجاره یکی از ساختمان هایی که اکسون موبیل مجبور شده است خالی کند در سال 2013 امضا شده بود و ظرفیت 1400 کارمند را داشت.

در چهار دهه گذشته اولین فرایند اخراج کارکنان این شرکت در سال 2020 رخ داد. این فرایند بخشی از برنامه وود برای کاهش هزینه ها و ادامه سودآوری 15 میلیارد دلاری سالانه این شرکت بود.

در سال 2020 این شرکت 3 میلیارد دلار از هزینه های خود کاست و وود انتظار دارد این کاهش هزینه ها را تا سال 2023 به دو برابر برساند.

برچسب هااکسون موبیل (Exxon Mobil) انرژی امروز خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) کاهش هزینه ها

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اکسون موبیل Exxon Mobil انرژی امروز خبرگزاری بلومبرگ Bloomberg کاهش هزینه ها آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو کاهش هزینه ها اکسون موبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی مالکان خودروهای نوشماره و خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی افزود: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر محافظت می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

هاشمی ادامه داد: در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که در پی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا تنها اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش دریافت و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت‌سنجی و پس از آن تأیید شدن یا نشدن را به این سامانه اعلام می‌کند.

کد خبر 749653

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود