Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@05:24:31 GMT

فیلم نوآر پاچینو و دیگران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۸۹۱۲

فیلم نوآر پاچینو و دیگران

«استنشاق» یک درام دلهره‌آور است که می‌خواهد خاطره فیلم نوآرهای کلاسیک سینما را برای تماشاگران زنده کند.

به گزارش مشرق، «استنشاق» یک درام دلهره‌آور است که می‌خواهد خاطره فیلم نوآرهای کلاسیک سینما را برای تماشاگران زنده کند. برای این منظور، تعدادی از ستارگان کلاسیک سینما در نقش‌های اصلی این فیلم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل پاچینو که این روزها بیشتر در فیلم‌های سینمایی تلویزیونی ظاهر می‌شود، یکی از نقش‌های مهم استنشاق را به‌عهده دارد. در کنار او، هنرمندانی چون مورگان فریمن، دنی دویتو و هلن میرن هم در این درام پرتنش حضور دارند. تیلور هکفورد کارگردان فیلم می‌گوید آدم بسیار خوش‌شانسی بوده که توانسته این بازیگران پرقدرت عالم سینما را در فیلم خودش در کنار هم قرار دهد.

فیلمنامه تام گری ماجرای اتفاقاتی را بررسی می‌کند که برای دونفر از اهالی یک شهر دورافتاده رخ داد. تحت شرایطی خاص، ناگهان مشکلاتی برای این دو نفر که از جامعه بازنشستگان بسیار ثروتمند هستند رخ می‌دهد. بعد از آن، سروکله جو مالوری (فریمن) کارآگاه بازنشسته پیدا می‌شود که باید پیرامون این موضوع تحقیق کند. ویلیام (دویتو) همکار سابق جو، پای او را به این ماجرا کشانده و تلاش آنها برای کشف حقیقت، ملغمه‌ای از دنیای زیرزمینی و پنهان جامعه‌ای مرفه را به نمایش می‌گذارد که توسط هاروی (پاچینو) خرپول خلافکار شهر اداره می‌شود. اسپایدر (میرن) همسر او هم در کارهای هاروی شریک است.


هکفورد می‌گوید: «با این فیلم بازگشتی به دوران موفقیت فیلم نوآر دارم و می‌خواهم تماشاگران را به آن دنیای تاریک و پراضطراب ببرم که شخصیت‌ها بی‌هویت هستند و تلاش دارند خودشان را در تاریکی پنهان کنند. فیلمنامه تام گری بسیار زیبا و جذاب است و یک صحنه‌آرایی مقبول کمک می‌کند تا دنیای موردنظرم بهتر خلق شود.»


هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری استنشاق تعیین نشده‌است اما شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که کلید فیلمبرداری تا زودتر از روزهای پایانی سال جاری میلادی زده نخواهد شد. اگر چنین باشد، این درام دلهره‌آور پرتنش و معمایی برای نمایش عمومی در فصل فیلم‌های اسکاری در پاییز سال آینده میلادی آماده خواهد شد. از حالا پیش‌بینی موفقیت زیادی برای استنشاق در دور بعدی مراسم اسکار و رشته‌هایی چون کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه و طراحی صحنه و لباس می‌شود

منبع: جام جم آنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان استنشاق آل پاچینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت

برنارد هیل بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته شده بود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

او نقش کاپیتان ادوارد اسمیت را در فیلم تایتانیک و پادشاه تئودن را در سه گانه ارباب حلقه‌ها بازی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی