Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:21:22 GMT

انتخاب بهترین گاوصندوق خانگی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۹۰۵۱

 خبرگزاری آریا- انتخاب گاوصندوق از جمله مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود مخصوصاً زمانی که می خواهید گاوصندوق خانگی را انتخاب کنید.

چرا که نسبت به گاوصندوق های دیگر احتمال سرقت آن بیشتر خواهد بود؛ پس امنیت در گاوصندوق خانگی باید از درصد بالایی برخوردار باشد و باید به دنبال امن ترین و بهترین نوع گاوصندوق های خانگی باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورت کلی باید یک گاوصندوق عالی دارای ویژگی هایی از جمله غیر قابل حمل، سنسور حرارتی، قفل اثر انگشتی، ضد سرقت، نسوز باشد.

با توجه به سرقت ها و دزدی هایی که اتفاق می افتد مهمترین کاری که شما می توانید در حفظ جواهرات، اسناد و مدارکتان انجام بدهید انتخاب یک گاوصندوق خانگی نسوز و ایمن است که شما می توانید با دارا بودن گاوصندوق با مشخصات فوق این وسایل و مدارک مهم را در نزدیکی خودتان نگهداری کنید.

  گاوصندوق دکوراتیو | گاوصندوق سی رن | گاوصندوق لوسل

یک گاوصندوق خانگی خوب چه ویژگی های دارد؟

افرادی که می خواهند گاوصندوق مناسبی را خریداری کنند تا وسایل و جواهرآلات و مدارک مهم شان را درون آن نگهداری نمایند باید به شناخت ویژگی های اساسی یک گاوصندوق خانگی خوب بپردازند.

پیش از هر چیزی شما باید مشخص کنید که قرار است چه مدارک و اسناد مهمی را درون گاوصندوق نگهداری کنید؛ معمولاً گاوصندوقهای خانگی طبقات زیادی ندارند و از سایز کوچکی برخوردارند که بیشتر برای نگهداری طلا و جواهرات و  و پول از آنها استفاده می شود پس شما در زمان خرید گاوصندوق خانگی به سایز آن دقت کنید.

از دیگر موارد مهم این است که قابلیت پیچ شدن به زمین یا دیوار برای گاوصندوق خانگی وجود داشته باشد. این ویژگی کمک می کند تا بدانید گاوصندوق غیر قابل حمل است چرا که نسبت به گاوصندوق های دیگر وزن سبک تری داشته و زمانی که به دیوار یا زمین پیچ شود دیگر سارقین در صورت سرقت نمی‌توانند آن را جابجا کنند.

پس اگر گاوصندوق خانگی را خریداری می کنید و به منظور نگهداری طلا، سکه، جواهر و پول از آن استفاده می‌کنید حتماً باید بدانید که خصوصیت های زیر را داشته است:

- دارای طبقات زیادی نباشد

- سبک باشد

- غیر قابل حمل باشد

- قابلیت پیچ به ویوار یا زمین را داشته باشد

شاید شما با این سوال روبرو شده باشید که اگر گاوصندوق سبک باشند قطعاً احتمال سرقت آن بیشتر است چرا که سارقین به راحتی می‌توانند گاوصندوق را به سرقت ببرند اما این مشکل با پیچ شدن گاوصندوق به دیوار یا زمین حل می‌شود و آن را به نوعی به گاوصندوق غیر قابل حمل تبدیل می کند و تنها راهی که سارقین می‌توانند به مدارک دست پیدا کنند باز کردن درب آن می‌باشد و نگرانی در خصوص وزن گاوصندوق خانگی مطرح نیست.

اگر می‌خواهید درون گاوصندوق خود اسناد مختلفی شامل اسناد ازدواج، پاسپورت، اسناد ملکی، شناسنامه و غیره را نگهداری کنید حتما گاوصندوقی را انتخاب کنید که طبقات متعددی داشته است که به راحتی بتوانید در هر طبقه مدارک و اسناد خود را تفکیک کنید بعضی از خانوارها که تعداد مدارک و اسناد شان زیاد است و وسایل ارزشمند زیادی داشته اند به سراغ انتخاب گاوصندوق خانگی می روند که دارای طبقات زیادی است.

گاوصندوق سی رن | گاوصندوق ایگل | سیف باکس



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گاوصندوق خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد

محمد معارف وند گفت: جاده دستجرد- آشتیان، در بین محور‌های فرعی ارتباطی استان‌های قم و مرکزی بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر دستجرد (بخش سلفچگان) و توابع آن، از ییلاقات و نقاط گردشگری استان است و از حجم ترافیک چشمگیری برخوردار می‌باشد.

 سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم عنوان کرد: محور دستجرد- آشتیان، ضمن آنکه یکی از مسیر‌های ارتباطی دو استان قم و مرکزی است، راه ارتباطی روستا‌های جریک آغاج، آمره، زیزگان و ... است.

معارف وند ادامه داد: با عنایت به پی گیری‌های صورت‌گرفته در راستای مصوبات سفر استاندار به بخش خلجستان، و موقعیت ترافیکی این محور، پروژه طی ۱۰ روز و در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های استان قم در خصوص مهم‌ترین اقدامات فنی - اجرایی طرح بهسازی این محور اظهار داشت: تنظیف سطح زیرین، تک کت امولسیونی، و اجرای ماسه آسفالت از اهم اقدامات فنی - اجرایی این اداره کل در بهسازی محور دستجرد- آشتیان بوده‌است.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های قم گفت: تمامی هزینه‌های اجرایی این طرح مهم عمران جاده‌ای از محل اعتبارات استانی و قیر تامین شده در بازدید استاندار از بخش خلجستان، تامین شده‌است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما