Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:41:08 GMT

پدیده تکواندو البرزی با سه مدال آسیایی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۹۰۹۳

پدیده تکواندو البرزی با سه مدال آسیایی

به گزارش ایرنا، سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در ۲ گروه زنان و مردان طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ مهرماه با حضور ۳۶۶ تکواندوکار از ۱۰ کشور اردن، افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند در هتل "پارسیان استقلال" تهران برگزار شد.

مسابقات گروه زنان در اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم روزهای یکشنبه و دوشنبه و رقابت‌های گروه مردان در اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رویداد به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق گرفت.

مهدی حاجی موسایی از دانش آموزان پایه دوازدهم رشته علوم انسانی دبیرستان غیردولتی انتخاب آموزش و پرورش ناحیه سه کرج است که با شرکت در این رقابتها توانست بار دیگر برای ایران اسلامی و البرزنشینان افتخارآفرینی کرد.

دانش آموز البرزی یکی از ورزشکاران پرتلاش کرجی است که با کسب ۲ مدال طلا در بخش مسابقات جام فجرآسیا و بخش انفرادی آزاد و همچنین مدال نقره در بخش جام باشگاه های آسیا در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم ، قهرمان شود.

دانش آموز البرزی برای نخستین بار در رده بزرگسالان مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا حضور یافت و جوانترین شرکت کننده دراین دوره از مسابقات بود.

 حاجی موسایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا قهرمانی خود در مسابقات کشوری و برون مرزی را لطف خدا دانست و گفت: از هفت سالگی فعالیت ورزشی در رشته تکواندو را شروع کرده و با ۱۷  سال سن در مسابقات بین المللی آسیایی جوانترین شرکت کننده بوده است.

وی ضمن قدردانی از اساتید ورزشی خود به نام های محمد نوذری، یوسف کرمی و امیرنوروزی دراین سال ها،افزود: تلاش هایی که تا کنون انجام داده ام را فقط آغازی برای ادامه جدی مسیر ورزشی خود می دانم.

حاجی موسایی بیان داشت: هر روز چهارساعت از وقت خود را به تمرین تخصصی در تکواندو  و مابقی وقتش را به درس خواندن برای آماده شدن برای شرکت در امتحانات نهایی و کنکور اختصاص می دهد تا بتواند در دانشگاه در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل دهد.

وی خاطرنشان کرد: از فضای مجازی نیز فقط برای شرکت کردن در کلاس های درس و همچنین مطالعه کتاب آنلاین و مطالب علمی، تخصصی و فنی در مورد تغذیه سالم و فنون رشته تکواندو استفاده می کند.

حاجی موسایی با بیان اینکه تا کنون حدود ۴۵ مدال در مسابقات کشوری و برون مرزی در کارنامه ورزشی اش به ثبت رسیده است، یادآورشد: تلاش می کنم با توکل به خداوند برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرود ملی کشورمان که یادآور نام امام و شهدای گرانقدر است با تمام قدرت گام بردارم.

برچسب‌ها ورزش مسابقات قهرمانی آسیا البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات قهرمانی آسیا البرز ورزش مسابقات قهرمانی آسیا البرز حاجی موسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی