Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پاتریس اورا در حال حاضر به یکی از جالب‌ترین و خنده‌دارترین بازیکنان در فضای مجازی بدل شده است. او با به راه انداختن هشتگ I love this game بسیاری از مردم را در فضای مجازی سرگرم کرد و با حرکات، صحبت‌ها و چالش‌های خنده‌دار خود به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان اسبق فوتبال لقب گرفت.

اورا که در موناکو به ستاره‌ای در فوتبال اروپا شناخته شد و سال‌هایی درخشان در منچستریونایتد سپری کرد، در مصاحبه روز گذشته با روزنامه تایمز انگلیس پرده از یک فاجعه اخلاقی در دوران کودکی خود برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فرانسوی به تایمز گفت که در سن ۱۳ سالگی توسط معلم خود با  «سوءاستفاده و آزار جنسی» مواجه شده است. این صحبت او مثل یک بمب خبری در رسانه‌های اروپایی ترکید و همه در خصوص این فاجعه اخلاقی صحبت کردند.

اورا متولد شهر داکار، پایتخت سنگال است ولی وقتی تنها یک سال داشته به بروکسل بلژیک مهاجرت می‌کند. ستاره سابق منچستریونایتد ۲ سال در بلژیک زندگی می‌کند و در سن ۳ سالگی راهی فرانسه و شهر لزولی در ناحیه ایل دو فرانس، شمال فرانسه مهاجرت می‌کند و دیگر در آنجا می‌ماند.

اورا در مصاحبه با تایمز مدعی شد که ۲ هفته پیش و قبل از انتشار مستند زندگی‌نامه خود به نام «من عاشق این بازی هستم» به مادرش گفته و اظهار داشته که او از لحاظ روانی ویران و نابود گشته است.

ستاره سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه اظهار داشت: مادرش گفت این موضوع خصوصی را در مستند و کتاب زندگی‌نامه‌ات افشا نکن ولی من به او گفتم که برای بچه‌های جوان باید چنین کاری انجام دهم تا همه متوجه چنین اتفاقی شوند.

اورا گفت: خیلی لحظات سختی برای من بود. به هیچ کس نمی‌توانستم بگویم زیرا نمی‌خواستم کسی برایم دل بسوزاند. می‌دانستم مادرم اصلا انتظار ندارد که چنین چیزی را از پسرش بشنود.

وی ادامه داد: من می‌دانم با گفتن چنین چیزی، وجهه‌ام تغییر خواهد کرد ولی خوشحالم که مردم چنین چیزی را متوجه خواهند شد. دوستانم متذکر شدند که این موضوع را نگو، دنیا به تو واکنش نشان می‌دهد و تحت فشار قرار خواهی گرفت ولی گفتم فشار من زمانی است که به مادرم بگویم.

اورا در سال ۲۰۰۰ زمانی که ۱۹ ساله بود راهی نیس فرانسه شد و پس از ۲ سال بازی به موناکو رسید. در موناکو او ۴ سال عالی را سپری کرد و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید. در سال ۲۰۰۶ توسط سرالکس فرگوسن به منچستریونایتد آمد و توانست درخشان ترین لحظات خود را در تئاتر رویاها سپری کند. او در این سال‌ها، ۵ بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، ۳ بار قهرمان اتحادیه انگلیس و یک بار نیز در سال ۲۰۰۸ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

ستاره فرانسه در سال‌های پایانی خود به یوونتوس و مارسی فرانسه رفت و در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۳۷ سال سن داشت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در این سال‌ها در اسکای اسپورت به کارشناس فوتبال نیز بدل گردید و توانست به یکی از چهره‌های کارشناس فوتبال در جزیره بدل شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به حریف واگذار کرد.

سه امتیاز این بازی در حالی به رئال مادرید رسید که تیم میزبان هم فرصت‌هایی برای گل زنی داشت و حتی دو بار توانست دروازه کپا را باز کند اما گل اول به دلیل خطا روی اورلین شوامنی و گل دوم به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا آنها بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کنند.

کوبو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که به هیچ وجه از باخت برابر تیم سابقش راضی نیست و انتقادهایی را از برنامه‌ریزی برای برگزاری این بازی و همچنین عملکرد داوری مطرح کرد.

این ستاره ژاپنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما بهتر بازی کردیم. باعث تاسف و خجالت است که اتفاقاتی مانند تغییر تاریخ بازی و تمامی این مزخرفات پیش از برگزاری این دیدار رخ داد. روی صحنه گلی که مردود اعلام شد فقط می‌توانم بگویم که بازیکنی که توپ را از دست داد خوابیده بود. این گل در لیگ قهرمانان مردود اعلام نمی‌شد.»

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم