Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسط دکتر علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دکتر علیرضا امامی فر رئیس مرکز ملی فوتبال با حضور دکتر محمد شریعت زاده معاون فناوری،دکترعلی کاشی معاون پژوهشی، دکتر حسین زارعیان معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر محمدحسین قربانی مشاور رئیس پژوهشگاه و دکتر احسان محمدی سرپرست دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال، دکترعلیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال و خانم اصغر نژاد کارشناس ارشد تحقیقات مرکز ملی فوتبال در محل پژوهشگاه به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی مشترک در تمام زمینه‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مرتبط با وظایف پژوهشگاه و فدراسیون فوتبال با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های طرفین ازاهداف این تفاهم‌نامه است.

ازجمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه در بخش همکاری‌های پژوهشی می‌توان به: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی موردنیاز فدراسیون فوتبال توسط پژوهشگاه،ایجاد شرایط برای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی ورزشکاران و دانشجویان در فدراسیون فوتبال، ایجاد کمیته مشترک بین فدراسیون و پژوهشگاه برای فعالیت‌های دوجانبه، برگزاری همایش‌های علمی- تحقیقاتی مشترک،  معرفی نیازهای فناورانه فدراسیون به پژوهشگاه برای تولید داخل با کمک استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، اشاره کرد.

 تجهیز کمپ تیم های ملی فوتبال و ایفمارک با تجهیزات مرکز نوآوری شامل توپ انداز فوتبال، کفپوش هوشمند تمرینی، دستگاه شبیه‌ساز ارتفاع، دستگاه اختصاصی تقویت مچ پا،برگزاری دو نشست مشترک تخصصی در آذر و دیماه ویک نشست تخصصی در سیزدهیم همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و طراحی و ااستقرار بانک اطلاعات بازی کنان تیمهای ملی از سایر مفاد توافق شده است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تربیت بدنی و علوم ورزشی فدراسیون فوتبال تفاهم نامه ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس