Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام مسابقات فوتبال مهم این هفته، روز یکشنبه برگزار می شود؛ چه یکشنبه ای!

در این بخش جدید از طرفداری، هر شنبه در این مطلب اشاره می کنیم که طی هفته پیش رو، چه دیدارهای مهمی برگزار خواهند شد.

طرفداری | مطابق رسم سال های گذشته، امسال هم در یک مقطع فصل، سوپر ساندی یا همان یکشنبه فوق العاده را داریم؛ روزی که می تواند اصطلاحا عید فوتبال دوستان باشد و از دیدن چند دیدار جذاب و تماشایی در یک روز لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکشنبه دوم آبان ماه در هر لیگ معتبر اروپا، دیدارهایی جذاب برگزار می شوند. گل سرسبد آن ها، ال کلاسیکو است که ساعت 17:45 به وقت تهران برگزار می شود. بلافاصله پس از پایان این دیدار، می توانیم جدال همیشه مهم و حساس منچستریونایتد و لیورپول را ساعت 19:00 ببینیم. نیم ساعت پس از شروع این دیدار نیز بازی مهمی در ایتالیا آغاز می شود؛ ناپولی، صدرنشین مقتدر این روزهای سری آ به مصاف آاس رم ژوزه مورینیو خواهد رفت و ساعت 22:15 دربی ایتالیا میان تیم های یوونتوس و اینتر برگزار خواهد شد. همزمان با شروع دربی ایتالیا، جدال لوکلاسیک میان تیم های مارسی و پاری سن ژرمن آغاز می شود که این دیدار هم همیشه از جنجال ها و حساسیت های زیادی برخوردار است.

بارسلونا - رئال مادرید؛ 17:45

درست است که هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید آن قدرت افسانه ای سال های پیش خود را ندارند و ستاره های ترکیب هر دو تیم کم فروغ تر شده اند اما همیشه ال کلاسیکو برای هر هوادار فوتبالی جذاب است و همیشه این دیدار فارغ از جایگاه دو تیم در جدول، حساس و غیرقابل پیش بینی است. بارسلونا پس از سپری کردن هفته های بد و پراسترس، با بازگشت مهاجمان مطرح خود چون آنسو فاتی و سرخیو آگوئرو، این روزها فرم بهتری دارد و در آستانه ال کلاسیکو به بردهای روحیه بخشی رسیده است. پیروزی در ال کلاسیکو، می تواند برای رونالد کومان و ادامه فصل بارسلونا بسیار حیاتی باشد و آن ها را به صدر جدول نزدیک کند. تیم کارلو آنچلوتی هم با لغزش هایی روبرو شده اما تا این جای فصل عملکرد آن ها بهتر از بارسلونا بوده است. درست است که هم اکنون رئال سوسیداد با تعداد بازی های بیشتر بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول است اما پیروزی در ال کلاسیکو می تواند لوس بلانکوس را به صدر جدول برساند و پیروزی در این بازی می تواند در سرنوشت فصل رئال مادرید و حتی لالیگا، تاثیرگذار باشد. این دیدار یکشنبه ساعت 17:45 در استادیوم نیوکمپ برگزار می شود. 

منچستریونایتد - لیورپول؛ 19:00

منچستریونایتد طی هفته های اخیر، نمایش ها و نتایج قابل قبولی در لیگ برتر انگلیس نداشته و خلاف انتظار هواداران، تیم اوله گونار سولسشر تا این جای فصل عملکردی در حد یک مدعی قهرمانی نداشته است. حتی در بازی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان نیز تیم اوله نمایشی پرفراز و نشیب داشت و در آستانه شکست خوردن بود. هواداران شیاطین سرخ از نتایج تیم شان راضی نیستند و دیدار مقابل لیورپول آماده می تواند عیارسنجی خوبی برای وضعیت منچستریونایتد در این فصل باشد. از طرفی سولسشر همیشه نشان داده وقتی تحت فشار قرار می گیرد، نتایج بهتری کسب می کند اما از دست دادن برونو فرناندز برای این بازی می تواند ضربه مهمی به یونایتد باشد. از طرفی این روزها لیورپول با درخشش محمد صلاح در فرمی عالی است و آن ها با چلسی و منچسترسیتی رقابت نزدیکی برای صدرنشینی دارند. لیورپول که نمی خواهد از این کورس جا بماند، می خواهد در اولدترافورد مقابل رقیب دیرینه به برتری برسد. میل لیورپول برای حفظ صدر جدول و میل منچستریونایتد برای عبور از وضعیت بد این هفته ها با پیروزی مقابل رقیبی دیرینه و البته قدرتمند می تواند جذابیت های این بازی را افزایش دهد؛ حتی این بازی می تواند جذابیت های بیشتری نسبت به ال کلاسیکو داشته باشد. منچستریونایتد و لیورپول ساعت 19:00 به وقت تهران در استادیوم اولدترافورد مقابل هم قرار می گیرند.

آاس رم - ناپولی؛ 19:30

دیدار آاس رم و ناپولی موسوم به دربی دل سوله، از بازی های مهم فوتبال ایتالیاست که طی شرایطی متفاوت برگزار می شود. آاس رم تحت هدایت ژوزه مورینیو روزهایی کابوس وار را سپری می کند. پس از شکست مقابل یوونتوس، آن ها در لیگ کنفرانس اروپا مقابل تیم ناشناخته بوده گلیمت نروژ با نتیجه عجیب 6-1 شکست خوردند تا مورینیو به تندی از شاگردانش انتقاد کند. مورینیو که تا این جای فصل در بازی های بزرگ مقابل یوونتوس و لاتزیو شکست خورده، خیلی زود با دورانی پرتنش روبرو شده و می داند که تنها راه ساکت کردن جنجال ها و تنش ها پیروزی مقابل ناپولی، صدرنشین لیگ است اما شکست خوردن دوباره مقابل تیمی بزرگ می تواند اوضاع مورینیو و جالوروسی را آشفته تر کند. از طرف دیگر اوضاع ناپولی با لوچانو اسپالتی فوق العاده پیش می رود. آن ها با کسب هشت برد از هشت دیدار اخیر سری آ، صدرنشین مقتدر لیگ هستند و در لیگ اروپا هم وضعیت شان در حال رو به راه شدن است. خیلی ها می گویند این ناپولی بالاخره پایین می آید و از فرمش دور می شود اما در صورت پیروزی مقابل رم، ناپولی اثبات خواهد کرد که پایین آمدن آن ها شاید غیرممکن باشد. جدال مورینیوی زخم خورده با قدرت اول این روزهای ایتالیا می تواند جذاب باشد. این مسابقه ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم المپیکو رم برگزار می شود.

اینتر - یوونتوس؛ 22:15

بازی اینتر و یوونتوس همیشه در طول تاریخ اهمیت ویژه ای داشته و دربی ایتالیای این فصل هم جذاب و داغ خواهد بود. اینتر که فصل گذشته قهرمان سری آ شده، می خواهد خودش را به صدر جدول نزدیک تر کند و باخت هفته گذشته به لاتزیو را از یاد ببرد. پیروزی مقابل یووه می تواند برای اینتری ها یک تیر و دو نشان باشد؛ علاوه بر نزدیک شدن به صدر جدول، آن ها دشمن همیشگی شان را از کورس قهرمانی دور کند. از طرفی یوونتوس نتایج افتضاح اول فصل خود را تا حدی جبران کرده و با پیروزی های 1-0 خودش را به کورس سهمیه و قهرمانی نزدیک کرده است اما شکست نخوردن در این بازی برای آن ها حیاتی خواهد بود چرا که باخت در این بازی دوباره آن ها را از جمع مدعیان دور خواهد کرد. تیم الگری که دوباره به ثبات دفاعی برگشته، در بازی های حساس و بزرگ نیز می خواهد دوباره این ثبات خود را نشان دهد. جدال تیم های الگری و اینزاگی همیشه جالب و غیرقابل پیش بینی بوده و با توجه به قدرت تقریبا برابر دو تیم و جایگاه شان در جدول انتظار می رود شاهد یک بازی حساس و جذاب باشیم. این مسابقه در استادیوم جوزپه مه آتزا از ساعت 22:15 به وقت تهران شروع می شود.

مارسی - پاری سن ژرمن؛ 22:15

بازی پرحاشیه و جذاب فصل فوتبال فرانسه از راه رسید. حتما دیدار جنجالی سال گذشته مارسی و پی اس جی در هفته دوم را به خاطر دارید که مارسی توانست حریف قدرتمند را شکست دهد و البته بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. جدال لوکلاسیک همواره از اهمیت بالایی در فرانسه برخوردار است و شاید بتوان این بازی را مهم ترین بازی فصل فوتبال فرانسه دانست. پاری سن ژرمن مدعی، با وجود پیروزی ناپلئونی در برخی از دیدارهای خود و شکست مقابل رن، با اختلافی قابل توجه صدرنشین لیگ است و به نظر نمی رسد تیمی بتواند برای آن ها دردسرساز شود اما این بازی همیشه برای مارسی مهم است، به خصوص این که شاگردان سمپائولی می خواهد با برد در این بازی به رده دوم جدول برسند. در بازی های این فصل مارسی، چند بار هواداران این تیم درگیر جنجال شده اند و این احتمال وجود دارد که فرداشب هم هواداران مارسی یک جو سنگین علیه تیم حریف در استادیوم ولودروم ایجاد کنند. بازی پی اس جی و مارسی همزمان با دربی ایتالیا برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد سمپائولی: پاری سن ژرمن به پشتوانه یک کشور توانسته این ستاره ها را به خدمت بگیرد کانچلسکیس: سولسشر به زمان نیاز دارد؛ فرگوسن هم چند فصل را بدون جام گذراند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار می شود دربی ایتالیا پیروزی مقابل پاری سن ژرمن وقت تهران رئال مادرید صدر جدول ال کلاسیکو آاس رم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم