Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای برگزاری ۲ بازی دوستانه با ایتالیا در حالی از روز جمعه شروع می‌شود که هنوز فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال را مشخص نکرده است و مشخص نیست هماهنگی این بازی با چه فردی صورت گرفته شده است. گویا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا طی نامه‌ای که به حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده اند خواستار ۲ دیدار دوستانه با ایران شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو شنیده می‌شود هنرپیشه هفته گذشته جلسه‌ای با ناظم الشریعه برگزار کرد و از او خواست که به جای تیم ملی بزرگسالان از تیم ملی امید در بازی با ایتالیا استفاده کند. به همین خاطر سرمربی تیم ملی فوتسال هم نام ۲۰ بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی اعلام کرد که از بین این نفرات فقط ۶ بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی حضور داشتند و بقیه جزو کسانی هستند که بار‌ها به تیم ملی دعوت شده اند، اما به مسابقات جام جهانی اعزام نشدند.

حال با پیگیری‌هایی که خبرنگار ما انجام داده است گویا عباس هنرپیشه از سرمربی تیم ملی خواستار آن شده است تا تیم ملی برای بازی دوستانه با ایتالیا با تیم جوان و در قالب تیم ملی امید به این تورنمنت اعزام شود. هنوز زمان دقیق بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با ایتالیا مشخص نیست، اما به احتمال بسیار زیاد ۲۳ آبان ماه همزمان با ایام فیفادی در یکی از شهر‌های رم یا لاتزیو برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

اسماعیل پور: فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر تکلیف کمیته فوتسال را مشخص کند/ برخی مغرضانه از تیم ملی انتقاد می‌کنند

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ایتالیا آخرین آخرین بار در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ به مصاف هم رفتند که در آن بازی ملی پوشان کشورمان در ثانیه‌های پایانی مغلوب حریف اروپایی خود شدند و از رسیدن به جمع ۴ تیم نهایی رقابت‌های جام جهانی باز ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ملی فوتسال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود