Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش نشان می‎دهد که 97 درصد از مردم افغانستان به زیر خط فقر خواهند رفت. خبرگزاری میزان – وضعیت مردم افغانستان که در دهه‌های پی در پی اشغالگری، رو به وخامت رفته بود، به هشدار سازمان ملل مبنی بر احتمال قرار گرفتن تقریبا صد در صد مردم زیر خط فقر منجر شد.   نزدیک شدن آمریکا و پاکستان به توافق بر سر استفاده از فضای هوایی پاکستان   به گزارش «سی ان ان»، واشنگتن و اسلام آباد در مورد استفاده از فضای هوایی پاکستان برای ادامه عملیات نظامی و اطلاعاتی در افغانستان به توافق نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پیش بینی سازمان ملل در مورد رشد فقر در افغانستان   برنامه توسعه سازمان ملل پیش بینی کرد که در صورت تداوم روند کنونی در افغانستان، ۹۷ درصد مردم این کشور زیر خط فقر خواهند رفت.   بازداشت شماری از کارکنان حکومت پیشین افغانستان در پاکستان   پاکستان شماری از نظامیان و کارکنان حکومت پیشین افغانستان را در ایالت «بلوچستان» پاکستان دستگیر کرده و به جای نامعلومی منتقل کرده است.   داعش مسئولیت انفجار دکل برق در کابل را بر عهده گرفت   گروه «داعش» در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت انفجار دکل برق در «کابل»، پایتخت افغانستان را برعهده گرفت.   کابل با جمعیتی ۴.۵ میلیون نفری و چند استان دیگر افغانستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی در روز پنج شنبه گذشته در تاریکی فرو رفته و گزارش‌ها از زمان ۲ روزه ترمیم این مشکل حکایت دارند.   ابراز امیدواری مسکو از اقدام‌های حکومت جدید در افغانستان   وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که حکومت جدید در افغانستان در تلاش است تا سطح زندگی مردم را بهبود ببخشد و در این زمینه پیشرفت‌هایی هم داشته است.   اعلام آمادگی واشنگتن برای نشست بعدی افغانستان در مسکو   سخنگوی کاخ سفید، اعلام کرد که این کشور به دلایل لجستیکی نتوانست در نشست «مسکو» با موضوع افغانستان شرکت کند.   وی گفت «آمریکا از این نشست حمایت کرده و ما در نشست آینده شرکت خواهیم کرد.» بیشتر بخوانید: تحولات افغانستان| انفجار در کابل تحولات افغانستان| پایان ماموریت خلیلزاد در افغانستان در همین حال، «ضمیر کابلوف»، نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه برای افغانستان اعلام کرد که «تامس وست»، نماینده ویژه جدید آمریکا در امور افغانستان در ماه نوامبر به «مسکو» سفر می‌کند.   درخواست صلیب سرخ از جامعه جهانی برای همکاری با حکومت جدید افغانستان   به گزارش «رویترز»، صلیب سرخ از جامعه جهانی خواسته برای جلوگیری از بحران انسانی در افغانستان با حکومت جدید در این کشور همکاری کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: افغانستان طالبان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افغانستان افغانستان طالبان حکومت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در غرب کابل

خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که حوالی ساعت شش عصر امروز پنجشنبه، صدای چندین انفجار پی‌هم از غرب کابل شنیده شده است.

بر اساس معلومات ابتدایی گفته می‌شود تانک تیل در نزدیکی های حوزه ششم امنیتی در جاده فیض محمد کاتب هزاره دچار آتش سوزی شده است.

مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد