Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله عبدالهی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در نیمه نخست امسال ۱۴۰۱ مورد مجوز در حوزه صنایع‌دستی اعم از مشاغل خانگی و ۲۲۱پروانه تولید کارگاهی در سطح استان صادرو تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از مهم‌ترین کارکرد‌های رشته مختلف صنایع دستی بیمه ۱۹۱ نفر از هنرمندان، برگزاری کلاس‌های مجازی، بازاریابی و بهبود روند تولید، بسته بندی، برگزاری ورکشاپ و آموزش رشته‌های مختلف به صورت مجازی در جشنواره بین المللی صنایع دستی با همکاری شهرداری اصفهان، ارائه معرفی نامه جهت معافیت مالیاتی به اداره مالیات، ارائه معرفی نامه به بانک‌ها جهت تایید مجوز و گرفتن تسهیلات می‌باشد.

او در ادامه تصریح کرد:مجوز مشاغل خانگی در قالب دو طرح مستقل و پشتیبان صادر می‌شود.

این مجوز‌ها معمولا زمانی که اعتبارت مشاغل خانگی تخصیص داده می‌شوند صادر می‌گردد یعنی در شرایط عادی متقاضی ندارد. همچنین برای اشخاصی که متقاضی دریافت غرفه‌های مشاغل خانگی در بازارچه‌ها هستند صادر می‌گردد.

او در ادامه بیان کرد: از تیر ماه امسال تاکنون در سطح استان بیش از دویست فقره مجوز مشاغل خانگی مستقل صادر گردیده است و تاکنون برای بیش از صد نفر متقاضی دریافت مجوز پشتیبان تشکیل پرونده شده که بزودی صادر خواهد شد.

عبدالهی عنوان کرد:مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بابت تفاهم نامه فی مابین معاونت صنایع دستی کشور و بنیاد برکت و بانک مهر ایران اختصاص داده شده که در این خصوص پنجاه نفر از واجدین شرایط معرفی ودر حال دریافت می‌باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی پروانه تولید مشاغل خانگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود