Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین فرهنگی  روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دیدار هفته گذشته مجمع نمایندگان استان با رییس جمهوری،  اظهار کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های استاندار جدید و اراده دولت، مشکلات و موانع توسعه آذربایجان شرقی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل تمام کنندگی، از جمله مشکلاتی است که به دلیل بروکراسی اداری، در استان وجود دارد، افزود: کار را به خوبی شروع می کنیم گام های خوبی پیشرفته ایم و در مراحلی که تامین اعتبار شده با مشکل تمام کنندگی مواجه می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگی اظهارکرد: برای مثال برخی پروژه‌ها همچون سدها با اعتبارات فراوان و زحمات جدی ساخته می‌شود ولی آبگیری نمی‌شود لذا از استاندار جدید انتظار داریم در یک زمان‌بندی کاملا مشخص بهره‌برداری از این پروژه‌ها را تسریع کنند.

وی گفت: برخی سدها بالای ۹۰ درصد و حتی ۱۰۰ درصد پیشرفت دارد ولی به بهره‌برداری نمی‌رسد و آبگیری نمی شود که دلیل آن بدهکاری عنوان می شود و این امر نباید مانع بهره برداری سد شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های معدنی استان، افزود: آذربایجان شرقی در سطح کشور رتبه نخست ذخایر را دارد ولی در استخراج و صنایع پایین دستی با گرفتاری های عدیده ای مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه استاندار جدید برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های معادن باید زمان ارایه دهد، گفت: برای مثال، طرح  ذوب مس در چه زمانی قرار است به بهره برداری برسد و یا  کنسانتره در چه مدت زمانی به بهره برداری خواهد رسید.

فرهنگی اظهارکرد: بیش از ۱۰ سال از مصوبه هیات دولت برای احداث بیمارستان دوم تامین اجتماعی می‌گذرد ولی هنوز معطل زمین است.

وی افزود : هر سال بودجه بیمارستان را برمی‌گردانند که دعوای زیادی برای حفظ آن انجام دادیم و این خنده‌دار است که احداث آن ۱۰ سال معطل تامین زمین است.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اضافه کرد: زمینه توسعه همه جانبه استان را داریم و به سرعت می‌توان افق روشن رسید که نیاز به فشار و تحرک بیشتری داریم.

وی گفت: توسعه همه جانبه نه در مرکز استان بلکه در کل استان باید اتفاق بیفتد و در این راستا به احساس تحول در ابعاد مختلف نیاز داریم.

برچسب‌ها تبریز نماینده مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز نماینده مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی تبریز نماینده مجلس شورای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است