Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون های میان دوره ییش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در آبان ماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور برای ثبت‌نام از چهارشنبه ۵ آبان تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین دانشگاه برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده اند، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی (قسمت پرداخت هزینه) هزینه شرکت در آزمون را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

این داوطلبان باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی از روز چهارشنبه ۵ آبان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون های مذکور اقدام کنند.

آزمون های میان دوره ییش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

آزمون پیش کارورزی پزشکی و آزمون علوم پایه دندانپزشکی ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۲۸ آبان و آزمون علوم پایه پزشکی ساعت ۱۴ بعد از ظهر جمعه ۲۸ آبان به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115938 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون پیش کارورزی علوم پایه ۲۸ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور

ایسنا/فارس معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم گفت: با انتشار گزارش اشپرینگر نیچر، رتبه دانشگاه جهرم در بین دانشگاه‌های ایران با صعود نسبت به سنوات گذشته، به رتبه ۲۳ ارتقا یافته است.

محمد قناعتیان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این جایگاه دانشگاه جهرم را از نظر پژوهشی بالاتر از ۸۹ دانشگاه و موسسه پژوهشی دیگر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایه سنجه‌های گوناگون ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: بر پایه گزارش اشپرینگر نیچر در سال ۲۰۲۳ میلادی، ۱۱۲ مؤسسه ایرانی توانستند در لیست نیچرایندکس قرار گیرند.

قناعتیان بیان کرد: بر پایه این گزارش مقاله‌های منتشر شده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲، ۱۵۰ نشریه برتر نیچر در حوزه‌های شیمی، علوم محیط، زمین‌شناسی، علوم زیست، بهداشت و علوم فیزیکی، شمارش و ارزیابی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این رتبه‌بندی بر پایه بخش محدودی از برون‌دادهای پژوهشی مؤسسه‌ها انجام می‌شود و برای فهم بهتر جایگاه مؤسسه‌ها باید نظام‌های رتبه‌بندی دیگر نیز بررسی شوند.

هیچ یک از مؤسسات ایرانی نتوانسته‌اند در میان موسسه‌های برتر جهان در رتبه‌بندی آکادمیک نیچرایندکس جای گیرند. نیچر ایندکس به رتبه‌بندی مؤسسه‌های سراسر جهان بر پایه خروجی‌های پژوهشی با کیفیت بالای آن‌ها در سال گذشته می‌پردازد.

نیچر ایندکس با شمارش تعداد مقاله‌های پدیدآوران در نشریات نمایه‌ شده‌اش، رتبه‌های مؤسسات را بر پایه‌ی دو سنجه شمار آثار و میزان مشارکت در پدیدآوری آثار، شدنی می‌کند.

رتبه ملی مؤسسه‌های ایرانی در لیست بر پایه میزان مشارکت گزارش شده است و میزان مشارکت به شمار پدیدآورندگان یک مقاله بستگی دارد.

دانشگاه علوم پزشکی جهرم با رتبه ۶۱ در جایگاه میانی این فهرست قرار دارد. دانشگاه شیراز در فهرست نیچرایندکس ۲۰۲۳ رتبه نخست دانشگاه‌های ایران را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی