Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در زمین باشگاه خوزستانی با برد ۳ بر ۱ مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. پایان رأفت در گفتگو با خبرورزشی، درباره برد تیم پرسپولیس مقابل فولاد و بازی سرد دو تیم در نیمه اول همچنین نتایج تیم‌های مدعی در هفته اول مسابقات لیگ برتر بیست و یکم حرف زد.

مصاف فولاد و پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

این مسابقه اول هر دو تیم در لیگ محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس پس از باخت به الهلال تا حد زیادی با ترس و نگرانی وارد میدان شد اما رفته‌رفته بازیکنانش بهتر شدند و توانستند بازی را در دست بگیرند. البته تعویض‌های گل محمدی هم به موقع و درست بود و پرسپولیس جان گرفت. این سه امتیاز در ابتدای راه، آن هم بیرون از خانه خیلی مهم بود که شکر خدا پرسپولیس موفق شد آن را به دست بیاورد.

حریف پرسپولیس را چطور دیدید؟

فولاد هم تیم بسیار باکیفیتی نشان داد. مشخص شد با این که تعدادی از نفرات شان را از دست دادند ولی ساختار تیمی‌شان تغییری نکرده و مطمئناً در ادامه بهتر از این هم خواهد شد.

چرا بازی در نیمه اول بیش از حد کسل کننده و سرد بود؟

این به خاطر همان استرس و شوک ناشی از نتیجه بد پرسپولیس مقابل الهلال بود که فکر می‌کنم روی بازی فولاد هم اثر گذاشته بود. اما دیدیم که در ادامه و در نیمه دوم هر دو تیم از این حالت خارج شدند. یعنی با خروج پرسپولیس از آن شرایط وضعیت بازی تغییر کرد و نشان داد در ۴۵ دقیقه هم می‌تواند کارش را انجام بدهد.

پرسپولیس در حد مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شد؟

پرسپولیس شایسته قهرمانی است و قطعاً شرایطش بهتر از این هم خواهد شد اما مقداری زمان لازم است. در حال حاضر بچه‌های تیم مشکلات مالی دارند و این به خاطر شرایط نامشخص مدیریتی در باشگاه است تا در فرصت کم باقیمانده پرسپولیس بتواند بازیکن خارجی بگیرد. الان دیگر در داخل بازیکنی که به درد پرسپولیس می‌خورد نیست اما بازیکن خارجی خوب و با کیفیت می‌توان پیدا کرد. پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته، نماینده ایران در آسیاست و باید این تیم را تقویت کرد. باید کمک کرد تا پرسپولیس نماینده شایسته ایران در آسیا باشد.

شرایط خط حمله پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد را چطور ارزیابی کردید؟

عیسی آل کثیر در این بازی عالی بود و وقتی که وارد بازی شد سریع این را ثابت کرد. البته مهدی‌عبدی هم خوب بود و در ادامه ۱۰۰% به تیم کمک خواهد کرد. او بازیکنی آینده دار است. حامد پاکدل نشان داد یک فوتبالیست فرصت‌طلب است. رضا اسدی هم که گل زد و نشان داد مثل قبل که می‌دانستیم روی ضربات ایستگاهی به خوبی اضافه می‌شود و می‌داند به موقع و کجا ضربه خودش را به حریف وارد کند.

نظرتان درباره نتایج تیم‌ها در هفته اول چیست؟ مشخص شد که چه تیم‌هایی مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند؟

البته هنوز هفته اول است و راه زیادی تا پایان باقی مانده اما امیدوارم پرسپولیس بتواند ششمین قهرمانی متوالی خودش را به دست بیاورد. فقط امیدوارم یک نفر به داد پرسپولیس برسد. یحیی هم بعد بازی مشکلاتش را بیان کرد. مسئولان هر چه سریعتر یک هیئت مدیره قوی برای پرسپولیس انتخاب کنند تا مشکلاتش برطرف شود.

کدام تیم‌ها را رقبای اصلی پرسپولیس دیدید؟

سپاهان در هفته اول نشان داد که تیم خوبی تشکیل داده و یکی از مدعیان کسب قهرمانی است. آنها فصل را خوب شروع کردند و فکر می‌کنم جدال اصلی برای قهرمانی بین سپاهان و پرسپولیس باشد. البته استقلال هم مدیریتش را عوض کرده و بازیکنانی را هم گرفته است و آنها را هم می‌توان جزو مدعیان دید. گل گهر هم که دیدیم چطور تراکتور را شکست داد و نشان داد برای سهمیه می‌جنگند. البته گل گهر امکانات و زیرساخت خیلی خوبی دارد و در کل فکر می‌کنم این فصل مسابقات را تا حد زیادی متفاوت از فصل پیش خواهیم دید. فصل قبل تیم‌ها کیفیت چندانی نداشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پایان رافت پرسپولیس هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند