Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:29:17 GMT

نمایشگاه دائمی تمبر کیش گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۵۳۴

نمایشگاه دائمی تمبر کیش گشایش یافت

به گزارش ایرنا، رییس موزه ارتباطات و مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست روز شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دامی تمبر کیش متشکل از تمبرهای یادبود ۷۰ کشور عضو اتحادیه جهانی پست است.

حسن عمیدی با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین گام برای راه‌اندازی پست موزه - مدرسه کیش است اظهار داشت: انتظار می رود در صورت مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش برای تامین زیرساخت ها این موزه تا ۲۲ بهمن امسال راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پست موزه - مدرسه جزیره کیش حاوی آثار پستی و اقلام  فیلاتلیک (انواع کارت پستال ، پاکت و تمبرهای پستی) خواهد بود که شرکت ملی پست با چند تن از کلکسیونرهای خارجی و داخلی برای تحویل اقلام پستی اختصاصی جزیره مربوط به دهه ۴۰ و ۵۰ خورشیدی به این مکان گردشگری رایزنی شده است.

عضو شورای تمبر کشور یادآور شد: شرکت ملی پست آمادگی دارد برخی تمبرهای تاریخی ایران در دوره های قاجار، پهلوی اول و دوم، دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و برخی تمبرهای خارجی دیگر را در راستای توسعه توریسم بر پایه تمبر و فرهنگ استفاده از این کالای ارتباطی را در پست موزه - مدرسه کیش به نمایش بگذارد.

عمیدی، تمبر یکی از معتبرترین داشته‌های فرهنگی کشورها و گرانترین کالای اعلام کرد و افزود: تمبر به‌ عنوان یک رسانه ارتباطی با  قابلیت پیام‌رسانی گسترده و فراگیر، نقش‌های گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، اقتصادی و سیاسی و غیره ایفا می‌کند.

رییس موزه ارتباطات یادآور شد: هم اکنون ۱۳۷ کشور جهان در اتحادیه جهانی پست عضویت دارند و جمهوری اسلامی به عنوان عضو سالانه هفت تا هشت تمبر چاپ و اعضای این اتحادیه تمامی این تمبرها را خریداری می کنند که در آخرین اقدام تمبر یادبود مدافعان سلامت از سوی اعضا خریداری شده است.

عقیل نقشبندی مدیر امور اجتماعی ، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته در پست کیش برای ارتقای سطح خدمات در سال جاری اظهار داشت: این سازمان در راستای توسعه خدمات اماده همکاری با شرکت ملی پست در راه‌اندازی پست مدرسه - موزه کیش است.

نمایشگاه دائمی تمبر کیش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در اداره پست جزیره اماده استقبال از علاقه مندان است.

برچسب‌ها کیش شرکت ملی پست ایران سازمان منطقه آزاد کیش موزه ارتباطات اتحاديه جهانی پست هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش شرکت ملی پست ایران سازمان منطقه آزاد کیش کیش شرکت ملی پست ایران سازمان منطقه آزاد کیش موزه ارتباطات اتحاديه جهانی پست هرمزگان شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد