Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:20:10 GMT

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۵۶۳

برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار می شود.

مریم جویدراوی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت و گو با ایسنا از برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه‌های استان خوزستان خبر داد و گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» در دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل ۲ و ۴ چهار نفر دانشجو است و پس از ثبت‌نام، افراد در کارگاه‌های توجیهی مسابقات شرکت می کنند.

جویدراوی با بیان اینکه موضوعات مورد بحث در مسابقات عمومی بوده، ادامه داد: معمولاً این موضوعات قابلیت دفاع هم در موضع موافق و هم موضع مخالف را دارند و تیم‌های برگزیده این مرحله از مسابقات، به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان، زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات را تا ۱۴آبان ماه اعلام کرد و گفت: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقه در وب‌سایت رویتاب به آدرس roytab.ir/monazere۱۰ و یا از طریق شماره تماس ۰۹۰۱۸۹۹۵۹۷۲ اقدام به ثبت نام کنند.

وی بیان کرد این دوره از مسابقات هرساله به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان مسابقات مناظره دانشجویی مسابقات ملی مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه‌های اسپانیا در مادرید در ابراز همبستگی با فلسطین چادر برپا کردند و خواستار پایان جنگ در نوار غزه و توقف سرمایه گذاری‌های اسرائیل شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

براساس این گزارش، براساس این گزارش، چند هفته‌ای هست که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و... در اعتراض به نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین دست به تظاهرات مسالمت آمیز و تحصن کردند که با سرکوب شدید نیروهای ایالتی و امنیتی مواجه شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی دانشجویان غزه از جنبش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • ۱۱۷ نفر در ۲ دوره المپیاد علمی دانشجویی برگزیده شدند
  • تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد