Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:52:58 GMT

کنسرت آنلاین «پرسه در خمسه» ۲ آبان پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۷۲۷

کنسرت آنلاین «پرسه در خمسه» ۲ آبان پخش می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از بنیاد رودکی، رویداد موسیقایی پرسه در خمسه با اجرای گروه موسیقی تیام بعد از ظهر روز جمعه (۳۰ مهر) در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

این رویداد موسیقایی دربزرگداشت پدر داستان سرایی ادبیات فارسی حکیم نظامی گنجوی و با اجرای اشعاری از نظامی، حافظ و مولانا همراه شد. سرپرستی و آهنگسازی این رویداد را هادی منتظری انجام داد و حسام الدین سراج خوانندگی آن را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت یکشنبه ۲ آبان و در روز میلاد پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۲۱ در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت را از طریق سایت بنیاد رودکی، اینستاگرام بنیاد رودکی و آپارات فرهنگسرای نیاوران در نشانی تماشا کنند.

به گزارش ایرنا، نام نظامی، شاعر ایرانی قرن ششم و یکی از ارکان شعر فارسی با نظم غنایی به دلیل سرودن پنج مثنوی مشهور به‌ خصوص «خسرو و شیرین» و «لیلی و مجنون» پیوند خورده است.

برچسب‌ها بنیاد رودکی حسام الدین سراج کنسرت آنلاین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد رودکی حسام الدین سراج کنسرت آنلاین بنیاد رودکی حسام الدین سراج کنسرت آنلاین بنیاد رودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره امروز چهارشنبه به نقل از خبرگزاری رویترز با اعلام خبری فوری از تصمیم رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور کلمبیا قصد خود را برای قطع روابط دیپلماتیک با اشغالگران قدس رسما اعلام کرد.

به گزارش خبرگزایر ریانوستی، «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در این خصوص گفت: فردا روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل را به دلیل اقدامات تل آویو در غزه مبنی بر نسل کشی، قطع خواهیم کرد.

وی این موضوع را طی سخنرانی در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا در جریان برگزاری تظاهرات بزرگداشت روز کارگر بیان کرد.

مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه پیشتر با انتشار گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در جریان تجاوزات مداوم خود به نوار غزه از ۷ اکتبر گذتشه، تعدادی از مدارس این باریکه را به پایگاه‌های نظامی و مراکز بازداشت، بازجویی و شکنجه تبدیل کرده است.

در ادامه گزارش این مرکز آمده است: اسرائیل عمداً در حال نظامی کردن زیرساخت‌های غیرنظامی و تبدیل مدارس و مراکز آموزشی به پایگاه‌های نظامی به عنوان بخشی از حمله نظامی مداوم خود به نوار غزه برای هفتمین ماه است. ارتش اشغالگر اسرائیل نه تنها به طور برنامه‌ریزی شده و گسترده مدارس را با بمباران و تخریب گسترده هدف قرار می‌دهد و غیرنظامیانی را که به مدارس فرار کرده‌اند، قتل‌عام و اعدام می‌کند، بلکه تعدادی از مدارس را به پایگاه‌های نظامی و محل تمرکز نیروها و وسایل جنگی، مراکز بازداشت، بازجویی و شکنجه تبدیل کرده است که نقض آشکار قوانین بین المللی و قوانین جنگ به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی