Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر جوانی که با ریختن ماده مخدر داخل سیگار و با همدستی دو پسر موتورسوار از طعمه‌هایش سرقت می‌کرد دستگیر شد.

 روزنامه «ایران» نوشت: چندی قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد.

او گفت: با دختر جوانی در اینستاگرام آشنا شدم، بعد از مدتی که از آشنایی‌مان گذشت او از من خواست همدیگر را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که برای بار دوم به محل قرارمان که در منطقه سرخه‌حصار بود رفتم، ناگهان دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت به سمت ما آمدند. آنها با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه و پول‌هایم را سرقت کردند و همراه دختر جوان از محل متواری شدند.

با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت، کارآگاهان پلیس با شکایتی مشابه مواجه شدند.

باتوجه به شیوه و شگرد سرقت‌ها، کارآگاهان دریافتند که تمامی آنها از سوی اعضای یک باند صورت می‌گیرد. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی مخفیگاه دختر جوان شدند و در عملیاتی ویژه، او و یکی از موتورسواران را دستگیر کردند.

به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری سومین عضو باند ادامه دارد.

گفت‌وگو با متهم

سوژه‌ها را چطور شناسایی می‌کردی؟

در اینستاگرام صفحات افرادی را که به‌ نظر می‌رسید وضع مالی خوبی دارند دنبال می‌کردم. بعد از مدتی هم با آنها طرح دوستی می‌ریختم. اگر وضع مالی‌شان خوب بود در دومین ملاقات سرقت را اجرا می‌کردم.

به تنهایی سرقت می‌کردی؟

بله. زمانی که با سوژه قرار می‌گذاشتم به بهانه کشیدن سیگار به آنها سیگار تعارف می‌کردم اما داخل سیگارها مواد مخدر می‌ریختم و آنها با کشیدن سیگار حالشان بد می‌شد و گوشی و پول‌هایشان را سرقت می‌کردم اما بعد از اینکه پژمان و دوستش وارد تیم من شدند، آنها به محل قرار می‌آمدند و سرقت می‌کردند.

نمی ترسیدی دستگیر شوی؟

در جایی قرار می‌گذاشتم که دوربین نباشد. از طرفی بیشتر آنها افراد متأهل و ثروتمند بودند که به‌ خاطر ترس از آبرویشان شکایت نمی‌کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری مؤثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6100323

دیگر خبرها

  • افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید
  • سرنوشت تلخ و هولناک مرد گمشده
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • سرنوشت هولناک مرد گمشده
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند