Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی جوادیان زاده در پی قطع شدن آب در برخی مناطق و کم شدن فشار آب شرب در منازل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: بر اساس اعلام اتاق فرمان یزد و بررسی‌های میدانی مشخص شده که متاسفانه برای چندین بار به خط انتقال آب استان یزد تعرض شده است.

وی افزود: بنا بر گزارش کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای یزد، تعدادی از معترضان به بحث انتقال آب شرب به یزد کویری در محدوده شرق استان اصفهان نسبت به تخریب تاسیسات آب انتقالی اقدام کردند و به این واسطه آب زیادی از خط لوله انتقال آب در حال نشست و هدر رفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: با توجه به بررسی‌های اولیه، پیش بینی می‌شود فرآیند تعمیر و فعالیت مجدد خط انتقال آب استان یزد به بیش از ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد.

جوادیان زاده تصریح کرد: به محض اطلاع از جریان تعرض بلافاصله، سه اکیپ فنی با تجهیزات کامل بازسازی در نزدیکی محل مورد تعرض مستقر و در حال اجرای عملیات بازسازی خطوط تخریب شده هستند.

انتهای پیام/الف/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: خط انتقال آب یزد استان یزد خبرگزاری فارس استان اصفهان جوادیان زاده مدیرعامل آب منطقه ای انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان