Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:59:38 GMT

استکبار ذهن جوانان را هدف قرار داده است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۰۹۴۹

استکبار ذهن جوانان را هدف قرار داده است

سردار محسن شیخی روز شنبه در آئین معارفه رئیس جدید بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روزهای پیروزی همواره دچار حوادث گوناگونی بوده که هر یک از آن‌ها، برای از هم پاچیده شدن هر نظامی کفایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و شناخت مردم و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی توانسته بر تمامی توطئه‌های فائق آمده و با ثبت افتخارات مختلف، مسیر رو به رشد و تعالی را طی کند.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه حضور مردم در صحنه، به عنوان عنصری تأثیرگذار در منطقه شناخته می‌شود و لازم است که در تمامی صحنه‌های منطقه حضوری مؤثر داشته باشد چرا که خالی کردن این منطقه به جایگزینی کشورهای مستکبر به ویژه آمریکا منجر می‌شود.

شیخی تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش دارد تا با استفاده از رسانه‌های مختلف، ذهن جوانان را از واقعیت‌ها منحرف کند، همگان وظیفه دارند تا ابعاد مختلف جنایات استکبار را تبیین و واقعیت آنان را بازگو کنند.

وی با تسلیت فوت سرهنگ محمد کاشانی رئیس سابق بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس جنوب‌شرق تهران گفت: حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس به منظور جلوگیری از انحراف واقعیت‌های این دوران ایجاب می‌کرد که یکی از افراد تاثیر گذار و از رزمنده دفاع مقدس برای این مسوولیت انتخاب شود تا واقعیت‌های دوران دفاع مقدس در این بخش از کشور به درستی حراست شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: جنوب‌شرق استان، گنجینه‌ای گرانبها از دوران هشت سال دفاع مقدس است که برای زنده نگاه داشتن آن لازم است تا یک موزه که همواره یکی از آرزوهای رئیس پیشین این نهاد است در منطقه احداث شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: مردم ورامین علاوه بر حضور مؤثر در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد صحنه‌های تأثیرگذاری در طول دوران مبارزات انقلابی از جمله قیام خونین ۱۵ خرداد، قیام ۱۰ دی سال ۵۷ و حرکت کفن پوشان از ورامین به سمت بیت رهبری درسال ۸۸ بود و برای معرفی این حماسه‌ها به نسل جوان باید برنامه‌ریزی مناسبی داشت.

در این مراسم سرهنگ سیدجواد میری به عنوان رئیس جدید بنیاد حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس جنوب‌شرق تهران معرفی شد.

سرهنگ محمد کاشانی رئیس پیشین این نهاد چندی پیش به دلیل جراحات ناشی از حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دعوت حق را لبیک گفت و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
 

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس ورامین ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس ورامین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس ورامین ایالات متحده آمریکا ارزش های دفاع مقدس نشر آثار بنیاد حفظ جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد