Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور اظهار کرد: بنده سه سال استاندار بودم و از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که احکام استانداران را شخصا امضا می‌کنند که بسیار مهم است.

وی افزود: استانداران زیرمجموعه وزیر کشور هستند ولی وقتی احکام آنها به عنوان نمایندگان ارشد دولت در استان توسط شخص رئیس جمهور امضا می شود همه دستگاه‌ها را وادار به تعامل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی اذعان داشت: امیدوارم روزی همانطور که روسای جمهور کابینه خود را انتخاب می کنند، استاندارارن هم بتوانند در استان متبوع مدیران دستگاه‌های مختلف را انتخاب کنند. 

استاندار پیشین آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش اختیارات استانداران تاکید و تصریح کرد: 85 درصد بودجه در اختیار وزارتخانه‌ها است و ما اینجا بیشتر کارپرداز هستیم.

وی ادامه داد: اگر راه‌آهن تبریز – میانه به طلسم افتاده بود و ما این طلسم را شکستیم و تا ایستگاه خاوران رساندیم، بیشتر به این دلیل بود که طولانی شدن روند اجرای چنین پروژه‌هایی به نفع همه بجز مردم است.

پورمحمدی، آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان را پشتوانه‌ای قوی برای مدیران استان خواند و افزود: سردار خرم دلسوز، شیفته خدمت و عاشق ولایت هستند و انتصاب ایشان را به سمت استانداری آذربایجان شرقی  تبریک عرض می‎کنم.

این مسوول ادامه داد: در دوران پرفراز و نشیبی داشتیم و با همه بلایای طبیعی مثل کرونا، آتش سوزی، زلزله، سیل، طوفان و غیره در مواجهه بودیم و همانطور که قبلا هم گفته ام در دوران مسوولیت ما فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!

وی ادامه داد: با همه این اوصاف استان ما یکی از امن ترین های استان های کشور است و سالم ترین انتخابات را داشتیم و حتی یک صندوق ما هم باطل نشد.
پورمحمدی با اشاره بع تصویب سند آمایش و سند تدبیرتوسعه استان یادآور شد: همواره سعی داشته‌ایم کار را با برنامه و مشاوره پیش بریم.

استاندار پیشین آذربایجان شرقی ادامه داد: آذربایجان شرقی یک مجمع مشورتی با 140 عضو در تهران دارد که  نمایندگان، استانداران، وزرای ادوار مختلف و در راس آن نماینده ولی فقیه آیت الله آل هاشم در این مجمع عضو هستند.

وی وضعیت اقتصاد کشور را قمر در عقرب دانست گفت: در چند سال گذشته صادرات استان بیش از 50 درصد افزایش یافته و 200 واحد تولیدی راکد استان مجددا شروع به فعالیت کردند؛ نرخ بیکاری استان نیز از 10.4 به 7.4 درصد رسیده است.

انتهای پیام/60026

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بودجه تبریز وزیر کشور نرخ بیکاری استاندار آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت